NOD september 2019

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier en ik dacht: ik sluit me ook aan. 
Vorig jaar september heb ik helaas een miskraam gehad met bijna 7 weken en mijn man en ik zijn vanaf oktober 2018 bezig om ons eerste kindje te krijgen. Helaas wil het niet zo snel lukken en zijn we nu in ronde 10 beland. 
Volgens de app die ik bijhoud (de Maya app) zou ik 2 sept. mijn NOD moeten hebben, maar ik ben deze cyclus begonnen met temperaturen en als ik daar naar kijk, lijkt het alsof ik rond 13/14 aug. mijn eisprong heb gehad. Doordat ik een onregelmatige cyclus heb, is het elke keer een verassing wanneer mijn eisprong plaatsvindt. 
Maar aangezien je beter wat later kunt testen dan te vroeg, houd ik 2 september aan als NOD. 

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Ksas, ja bij mij kan dat ook soms anders uitvallen. Meestal merk ik het echt aan mijn slijm met afvegen maar soms is het maar weinig. 
Nicolle B bij mij is voelen niet van toepassing, het komt er echt gewoon uit. Dus dat is lastig als je dat niet hebt inderdaad! 
Liefmadeliefje dat lijkt mij verschrikkelijk, eindelijk zwanger en dan een miskraam! En dan wilt het daarna ook nog niet snel lukken. Succes en sterkte! Hopelijk zijn ook jullie snel weer zwanger

Nicolle B Ik heb er ook minder last van moet in het verleden soms wel meer last van gehad, maar de laatste keren minder moet ik zeggen. geen grote hoeveelheden slijm.
Ik heb nog een andere vraag. bij mij vorige cyclus had ik 4 dagen een positieve ovulatietest. En zit nu op 3 met de test van zojuist. Zijn er meerdere die dit hebben? langer dan de normale 1 a 2 dagen? Is dit iets positiefs of negatiefs?

Nee niet mee bekend eigenlijk echt max  2 dagen bij mij dat die positief is.
Lees weleens dat meerdere meiden dat hebben en dat het weleens aan verschillende  testen kan liggen. 
Ik gebruik  die van de kruidvat  en kon daar gelijk  goed de piek mee vinden dus nooit wat andera geprobeerd. 
Pff wat vervelend zwindo zo word je nog niet dht wijzer?

Nicolle B ik had daarom nu ook geen sensitest testen gebruikt maar van een ander merk. Ze waren nu alleen op vanmorgen dus had vanmorgen nog even nieuwe van de etos gehaald. Ik blijf gewoon nog even door testen en kijk even wat de testen blijven doen. Maar vindt het wel vreemd want kan er online niet heel veel over vinden. Als hij nou langer positief blijft bel ik gewoon even de vk op misschien dat die hier meer over weet.

Sorry, ik ben nooit zo consequent geweest met de ovulatietesten dus ik heb geen idee..

Ik heb al een paar dagen last van rommelende darmen. Heb ik normaal nooit voor mijn NOD. Zou het iets kunnen betekenen? ? 

Terug
Bovenaan