NOD september 2019

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb pijnlijke tempels. Kan geeneens een BH aanhebben. En mijn vriend moet er helemaal wegblijven.

Als ik uitga van NOD 24 augustus ben ik nu4 dagen over tijd. Maar hou het ruim aan. Tot 3 september. Ben ik dan nog steeds niet ongi dan ga intresten al test ik het liefst nu. Test van afgelopen zaterdag was negatief.

Nicolle B ik had de vorige ronde die van sensitest de digitale toen 4 dagen een positieve test gehad. Dus dacht probeer nu een met streepjes en inderdaad wel sinds gisteren overgestapt op die van de etos omdat ze op waren. Dus niet heel handig maar kwam helaas net even zo uit. Ik had gisteren wel echt af en toe een soort ongesteldheidsbuikpijn. Ik ga straks gewoon weer even een testje er tegenaan gooien en dan even zien wat het resultaat is. Als de test een week lang positief blijft ga ik er sowieso een zw testje tegenaan gooien en bel ik even met de huisarts.
Welkom anne forum! Hopelijk snel zwanger van je tweede

Mystery oehh wat spannend, ik duim heel hard voor je dat de test positief gaat zijn :)
Zwindo oh dat is ook lastig om je cyclus te leren kennen zo.. Ik gebruik zelf geen ovulatie tests dus ik kan niet mijn ervaring daarin delen.
Anne forum welkom :) 

Ik heb net mijn ovulatietest gedaan en deze was negatief, dus denk dat ik dan toch rond de 26e mijn op mijn piek zat. Ik pas daarom mijn NOD toch iets aan naar de 10e
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Ik heb allemaal zn gevoel  dar het niet raak is ofzo.  Ik vergelijk alles met mn vorige zwangerschap  en toen merkte ik eht duidelijk  dat ik zwanger was. Leek net of ik blauwe plekken op mn boobies had enz. Maar dat was wel 3 dagen voor mn nod dat ik dat merkte zit wr nu 6 dagen  voor ?
Pff wachten  duurt lang

Nicolle B wachten duurt inderdaad lang en ik heb net ook nog eens mijn NOD 3 dagen opgeschoven dus moet nu nog langer wachten...zucht... maar niet elke zwangerschap is hetzelfde hè. lees regelmatig berichten van vrouwen dat ze in de eerste zwangerschap gevoelige borsten hadden, maar bij de ander dat juist weer niet hadden. Ik zal duimen voor een positieve test!
Ik merk wel dat ik deze ronde een heel positief gevoel heb, maar hoop dat dit gevoel ook echt klopt over 2 weken en ik een positieve test in handen mag hebben. Blijft spannend!

@zwindo
Hee balen van je NOD maar wel fijn dat je nu een  negatieve test had. Bedoel dan weet je wel wanneer je  ei was.
Helaas langer wachten.   Echt zo vervelend.
ja je hebt ook wel gelijk dat elke zwangerschap  anders is naar toch vergelijk ik wel een beetje. 
Vorige keer  duurde mijn periode  van ei tot nod 11 dagen heb hem nu op 14 gezet maar wie weet word ik naar dag 11 wel weer ongesteld ofzo. 
En super dat je een positief gevoel hebt.? hoop echt voor je dat dit klopt 

Terug
Bovenaan