NOD september 2019

Farru rond je vruchtbare fase kan je slijm zo zijn, dus inderdaad maak er nog een paar gezellige dagen van zou ik zeggen! 

Zwindo bij de 1e ook concieve plus gebruikt en toen na de 2e poging zwanger,  en nu ook weer. Hoop dat het wat voor jullie doet.

Zal de lijst aanvullen:

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september - Anne Forum - 28 jaar - 1e ronde - 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Liefmadeliefje, wat jammer en vervelend dat je ongesteld bent geworden...hoop echt dat je de volgende ronde geluk hebt!! 
Aan SRA, wat heb jij allemaal voor klachten of hoe ziet je innestelingsbloeding er precies uit?? 
Ik heb het namelijk ook al 2 dagen waarvan ik denk dat ik dat heb... zie mijn verhaal op pagina 16... 
Xox knufje 

liefMadeliefje wat balen zeg. hij is trouwens wel wat eerder dan je verwacht had of niet?
SRA Ik zie dat je zegt dat je ook pas een miskraam hebt gehad. Wanneer was dat en ben je toen wel schoon verklaard, want als je nu koorts hebt kan dit ook nog iets anders betekenen en zou ik echt even de huisarts bellen. Wil je niet bezorgd maken ofzo, maar zou het wel goed in de gaten houden.
Farru Wat ik tot nu toe aan informatie ben tegen gekomen kunnen sommige vrouwen ook na hun eisprong meer slijm hebben. Soms lees je ook wel eens dat het een teken is dat je zwanger bent, wat natuurlijk super zou zijn! Ik zou gewoon lekker proberen te genieten van je vakantie veel leuke dingen doen en ontspannen en dan testen wanneer je terug komt of eerder als je niet kan wachten:p
Anne forum ben echt heel benieuwd of het heeft geholpen deze ronde, maar hebben nog voor een volgende ronde dus we gaan het zien. Ik probeer mezelf nu in ieder geval lekker bezig te houden en afleiding te zoeken haha.

Anna Forum, ja het vreemde is alleen dat ik op 25e mijn slijm had en de positieve ovu test en daarna niets meer dat verdwijnt bij mij meestal direct na de eisprong weer. Dus dat ik 4 dagen later opnieuw zo'n propje verlies is voor mij vreemd en heel nieuw. Vanmorgen was mijn temperatuur ook nog laag. Dus ik vermoed dat het eitje de sprong toch niet gewaagd heeft een paar dagen geleden ik was benieuwd of iemand er bekend mee is. 
Ook wij hebben trouwens concieve plus gebruikt een aantal keren maar helaas niks... dus we doen het nu zonder dat lukt ook prima haha.
Zwindo, Ja ik zag inderdaad dat het tot 2 dagen na je ovu kan aanhouden maar wel minder rekbaar. Dat had ik dus niet. Kon er nog steeds draden van trekken. Maar we houden het gezellig en genieten en dan zien we het als we thuis komen ?

Na een cyclus van 24 dagen, gister alleen wat roze met afvegen de gehele dag, vandaag toch wat meer helder bloed en wat propjes erin. Helaas... 
Dus ook ik meld me hier aan voor de volgende ronde. Vorige keer een cyclus van 26 dagen en nu 24. Ik ga er vanuit dat mijn volgende NOD 24 september zal zijn. 
Succes allemaal!

@Zwindo:
Ja klopt, ik dacht dat het later zou zijn. Maar als ik achteraf kijk naar mijn temperatuur-grafiek klopt het wel dat ik gisteren ongesteld ben geworden. 
Ik ben mijn afgelopen cyclus voor het eerst met temperaturen begonnen, maar ik kan nu wel zien aan het grafiekje dat ik duidelijk een eisprong had en dat vind ik wel een fijne gedachte met mijn onregelmatige cyclus. 

Terug
Bovenaan