NOD september 2019

Ik hoor veel dames met een latere ovulatie deze maand, zou het het weer zijn ?‍♀️? Ik persoonlijk heb dat nooit eerder gehad dus ben benieuwd wat het met mijn cyclus doet. Gister trouwens ook weer een klein beetje slijm bij het vegen dat toch wel rekbaar was dat zouden wel ERG veel vruchtbare dagen zijn als mij ovu test positief was de 25e.
Wat moeten wij vrouwen toch veel geduld hebben met ons lichaam he! 

Ik heb op 13 sep mijn nod, al een paar dagen bezig met ovulatie testen maar nog niets te zien en ook aan mijn lichaam niets te merken... bekeken naar de vorige cyclussen zou maandag mijn eisprong zijn... ben benieuwd of het weer een cyclus van 26 dagen gaat worden of dat het bij mij ook een langere cyclus zal zijn....  en mn eisprong dus later??
k heb de goedkope ovulatietesten van de action, maar word gek van die lichte streepjes telkens... vanmiddag een doosje clearbleu aanschaffen!!! Hopelijk pikt die iets op dit weekend ?

Hoi Allemaal!
Ben nieuw op dit forum dus nog even puzzelen, Mijn NOD is als het goed is 2 of 3 September, Dit is onze 1e ronde na pilgebruik dus heb nog geen idd van me cyclus, Wel me eisprong gevoeld Maandag 19 Augustus, dus ga uit van 27 a 28 dagen.
Vanochtend early test van Sensitest gedaan maar die gaf negatief aan.. 
Nu kan het natuurlijk nog te vroeg zijn! Niet te veel hopen dan kan het ook niet tegenvallen.
Wel wat kwaaltjes, Aders goed zichtbaar op borsten, Grote tepels met bultjes die ik normaal niet zo veel heb als nu, Af en toe buikpijn en hoofdpijn, En appart gevoel kan niet zo goed beschrijven wat.
Afwachten maar!! 
Spannende dagen voor iedereen! 
Liefs, Denies

Xdeniez welkom! En zou heel goed kunnen dat je nog te vroeg bent met testen dus nog even geduld. 
Jonge vrouw anoniem haha dat zou inderdaad wel heel bijzonder zijn. Hopelijk vindt je hem gewoon snel.
Hier net even lekker gesport even wat tijd verdrijven en proberen niet te veel ermee bezig te zijn. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen dagen met vlagen echt een beetje een lichte ongesteldheidsbuikpijn heb in mn onderbuik maarja durfde er nog niet zoveel van te denken. Nou vertelde mn man vanmorgen dat hij gewoon wakker werd van mijn buik die allemaal rommelende geluiden aan het maken was vannacht en vond hij mij wat warm aanvoelen (ben normaal namelijk best koud haha). Geen idee of dit iets betekend maar zette me wel een beetje aan het denken. Zeker omdat hij niet zo in de kwaaltjes zit en dus niet weet dat dit iets zou kunnen betekenen. Nog even (1,5 week but who's counting?) afwachten. 

Ja omdat ik in augustus een bruine korte bloeding had, was ook niet veel en max 4 dagen, weet ik niet wanneer mijn NOD is. 24 augustus als vroegste en 3 september als laatste.

Ik heb nergens last van buiten zere tepels, onmeunige zin in koffie terwijl ik dat amper drink normaal en sinds vanavond ook melk uit mijn tepels.

Nog steeds geen bloeding. Hoop dat ik te vroeg getest heb

Mijn lichaam houd me al een paar maanden voor de gek.
Heb al allerlei kwaaltjes gehad maar nog niet zwanger geweest.
Ik vertrouw er niet meer op

Terug
Bovenaan