NOD september 2019

Hi dames, ik sluit me ook weer aan. Deze week voor het eerst begonnen met ovulatie testen, want was de laatste ronde ineens weer 3 dagen te vroeg ongesteld geworden, nadat ik eindelijk een regelmatige cyclus had van 26-27dagen. 
Ik heb zelf het vermoeden dat me cyclus in de war is door de baan die ik begin august begonnen ben. Moet ineens elke dag om 4.30 uit bed, heb een reistijd van een uur om er te komen en loop heel veel (volgens me stappenteller 6-7km) in een paar uurtjes tijd. 
Volgens me Flo-app zou ik vandaag me ovulatie hebben, maar de ovulatie test was negative, dus waarschijnlijk een latere eisprong deze ronde. 
Helaas lukt het op een of andere manier om de lijst te kopieren en in dit bericht te zetten. Ik probeer het wat later nog een keer.
NOD 13 September- Mamnita- 36 jaar - 2de kindje

@Nicolle B en Zwindo hier nog steeds rustig. Heb vandaag 2 normale action testen gehaald en 2 die je 4 dagen eerder al kan doen. Morgen ga ik er toch een test tegen aan gooien al ben ik best bang dat die weer vaag is en je de streep er wel in kan loeren zeg maar. 
@LiefMadeliefje balen zeg. Hopelijk is het de volgende keer raak.

Mystery wat verschrikkelijk frustrerend! Hoe kan dat toch, ging het allemaal maar volgens het boekje he. Nu weer wachten? :(

Hier ook veel frustratie. 
Nod is 15 sept tenminste uitgaande van vorige cyclus. Heel onregelmatig dus nooit zeker. Gebruik dus bijna de hele maand ovu testen maar nog geen eisprong gesignaleerd... 

mystery Ah wat balen zeg! Misschien dan toch nog te vroeg getest? Of voel je nu toch al je menstruatie eraan komen? 
jonge vrouw anoniem er was iemand anders die hetzelfde probleem had uiteindelijk heeft zij wel haar eisprong gevonden, maar het was wel een hele lange cyclus. Dus gewoon door blijven testen dan vindt je hem hopelijk snel. Bij mij was hij deze ronde trouwens ook iets opgeschoven volgens mij app had ik hem op 24 aug moeten hebben, maar vondt uiteindelijk een piek vanaf 25 tm 27e. Heb nu de 26e genomal om mijn NOD te berekenen dus ben iets verder opgeschoven in de tijd.

Hallo,
Ik ben nu voor de 2de maand begonnen met ovulatie testen.
Ik heb 2 duidelijk positieve testen gehad, en nu blijven ze wat donkerder dan voor de 2 positieve, ik weet nu niet of ik door moet testen of niet. 
De vorige keer was de test meteen weer heel ligt
Ik zou me mis eigenlijk 2 sept hebben maar als ik 14 dagen na de positieve test tel zou ik op 8 sept zitten.
Erg spannend allemaal.
Liefs IB

Terug
Bovenaan