NOD september 2019

Snap ik @IB
dat heb ik ook gehad toen ik zwanger probeerde  te worden van mn eerste. En toch merkte  ik echt toen ik echt zwanger  was duidelijk  verschil met echte symptomen ?. 
Nu al 2 rondes niks dus verwacht  van deze ronde ook niet teveel en zal een deze dagen wel ongesteld worden. Maakt me nu al verdrietig?
Wat een aanstellerd ik he☺

Mystery melk uit de borsten klinkt wel als een behoorlijk duidelijke kwaal die hoort bij een zwangerschap. Wanneer denk je weer te gaan testen?
IB ja op mn lichaam vertrouw ik ook niet meer helemaal vandaar dat ik niet zo enthousiast wil zijn over bepaalde kwaaltjes.
Nicolle B maar ook nog geen aankomende menstruatie klachten? Je hoeft in ieder geval niet heel lang meer op je NOD te wachten toch?

Hallo allemaal
Ik doe ook maar even mee in dit topic. Mijn cyclus is na stoppen met pil heel vervelend aan het doen. De eerste menstruatie kwam na 35 dagen. Ben dus in deze ronde ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik niets voel ofzo. Nu had ik op dag 39 één hele donkere streep. Donkerder als controlelijn. 
Dag erna was nog steeds duidelijke streep maar wel dunner vandaag was streep niet meer donkerder als teststreep. 
Wanneer is mijn NOD? Vanaf wanneer berekenen jullie dat bij een onregelmatige cyclus? 

Ik heb al een hele tijd dat er melk/vocht uit me tegels komt.
Ik dacht dat dit door de hormonen van het spiraaltje kwam, daar reageerde ik sowieso heel slecht op.
Ik vind het nu gewoon  effe niet meer leuk ben er klaar mee heel het zwanger worden.
Maar het los laten lukt me dan ook weer niet

@zwindo  weleens wat krampjes gehad  maar nu eigenlijk niet meer.
Verder alles nog rudtig2.
Mn nod is dinsdag ? dus bijna inderdaad.
Maar heb ook wel zoiets  als het toch niet is laar vandaag maar komen hoor.
Kan ik weer aan mn volgende ronde beginnen

Nicolle B, maaar het kan alsnog raak zijn. Ook als je niks merkt iedere zwangerschap is anders ? succes nog even met geduldig zijn.
IB, dat klinkt wel erg als een zwangerschap! Melk of vocht uit de borsten. Kun je nog niet testen?
KKKk, volgens mij is het ook bij een hele lange cyclus dat je ongeveer 14 dagen na je ovulatie weer ongesteld word. 

En ik wil niet negatief  zijn hoor maar lekkende borsten is volgens mij oas met 14 weken. Wat ik nog weet van mn vorige zwangerschap  
Hopelijk bij jullie een teken van zwangerschap   . Als jullie niet zwanger  zijn misschien  wel even na laten kijken door de dokter als er vocht uit je tepel komt. Dat klinkt niet echt  goed buiten een zwangerschap. 
Wil niemand ongerust maken hoor of negatief zijn of iemands hoop afnemen?
Ik hoop dat niemand mee hoeft naar de oktober ronde van hier

Terug
Bovenaan