NOD september 2019

Ovu testen.. 
Heb 1 week geleden een ovu test van kruidvat gedaan. Derest steeds CB nu weeer een tussenfoor van KV omdat er nog 1 had liggen.
Streepje is hetzelfde als vorige week. 
Iemand help?! 

@jongevrouw anoniem. 
Ik denk dat je het beste 1 soort ovu test kan gebruiken en niet 3 verschillende  aangezien ze allemaal anders zijn kwa gevoeligheid. 
Denk dat je er dan meer wijs uit kan?

Als je je piek hebt gevonden. Moet je niet  meer verder testen.
Ik heb weleens gelezen dat je met een ovu test meerdere  pieken kan meten en je de eerste aan moet houden. 
Bij mij geeft  die heel mn cyclus door een licht streepje en dat moet je ook als negatief beschouwen. 
Had je je piek al wel gevonden?

Farru, ik heb dat al een jaar denk ik, dus niks met een zwangerschap te maken helaas.
Ik ben er al is mee maar de dokter geweest. Ze zag niks geks, ze dacht dat het door me hormonen kwam.

Oké dan tel ik 13 september als mijn NOD. Is 14 dagen na mijn 2e ietwat mindere ovulatietest.  Maand augustus dus overgeslagen. Baal wel want heb dus minder kansen per jaar aangezien ik zo'n lange cyclus heb. Ben benieuwd hoelang de volgende zal zijn. Hoop niet dat het nog verder op gaat lopen. Meer mensen met een lange cyclus hier? Hoeveel dagen was / is jullie cyclus?? 

@kkkk 
Dit is je 2e ronde pas naar het stoppen met de pil toch ?
Niet gelijk zo negatief  en geef je lichaam  de tijd te ontpillen.
Dit kan maanden duren.
Ik ben  iemand met lange cyclussen  en al heel lang van de pil af  en ja het is ruk want het wachten  is oneindig.
wacht eerst 13 september  af en wie weet hoef je al niet eens door naar de volgende ronde en ben je zwanger. 
Het is al super fijn dat je je  ei al gemeten hebt toch. 

@ mistery wat is die bloeding dan tussendoorbgeweest dan bij jou denk je? Innesteling? Of had je toen je eisprong nog niet gehad? 
Bij mij is het ondertussen sinds gister gestopt. Hrb t van maandag avond tm donderdag gehad. Van lichtbruin naar roder.. maar echt heeel weinig. Lijkt me egt heel sterk dat dat mijn menstruatie is geweest..omdat ik geen positieve ovutest heb gevonden weet ik niet wanneer mijn nod is...mijn gevoel zegt 4sep ... als ik afging op mijn afscheiding dan...kheb nog steeds nie egt dagen gehad waarop het echtt droog was..en normaal is dat toch wel na de eisprong totdat de menstruatie begint... ook zeggen ze dat de baarmoedermond weer lager komt te zitte als de eisprong geweest is.. nou dat was wel.. al krijg ik nu het idee dat hij weer hoger ligt...het zoú kunnen dat dat kleine beetje bloed toch de menstruatie is geweest en dat de baarmoeder nu weer hoger ligt omdat de vruchtbare periode er weer aankomt ... wel erg nat vandaag, niet elastisch. Hou t maar even in de gaten .. maar dan nogg die hele minimale bloeding...nog nooit zoon menstruatie gehad ?
Test zoiezo pas 4sep voor de zekerheid.....

Terug
Bovenaan