NOD september 2019

Hallo dames,

wat een hoop onzekerheden lees ik bij de meesten. Ik leef met jullie mee, het is hier niet anders. Vandaag is mijn NOD, nog geen menstruatie klachten. Wel vaak gedacht hey dit zou bij een zwangerschap kunnen horen. Bijvoorbeeld Snachts uit bed moeten om te plassen, dat hoef ik normaal nooit. Maar ik denk elke maand symptomen van een zwangerschap te hebben. Je legt je lichaam onder een vergroot glas, dan kan alles wat een beetje anders is een symptoom zijn. Haha, ik wordt er moedeloos van. 
Heel veel succes allemaal! 
Liefs

Daar wacht ik denk ik tot Woensdag mee.
Ik heb een vrij stabiele cyclus, maar ik blijf liever in de waan dat het misschien raak kan zijn dan dat ik een negatieve test in handen te krijg (misschien). 
We wachten geduldig af. Ik houd jullie op de hoogte:)
groetjes!!

Hier vanmorgen ovulatie test van clear blue gedaan helaas negatief... eigenlijk zou ik morgen mn eisprong hebben... maar dat zal dus opschuiven, dus zal mn NOD ook opschuiven... heel verwarrend allemaal.
Mn cyclussen zijn sinds verwijderen spiraal tussen de 24 en 26 dagen... waarom dan nu in 1 keer weer anders... pff zo vermoeiend zo'n vrouwenlichaam ??

Xpamx, oh wat spannend! En knap dat je wil wachten! Ik heb hetzelfde, liever nog wat hoop dat meteen een hard feit met een negative test! Succes

Spannend pam en knap dat je het volhoud.
Ben benieuwd
Ik zit te twijfelen morgen te testen  1 dag voor mn nod. Maar aan de andere kant  wil ik afwachten  wat het dinsdag  doet en dan woensdag  testen.?

Xpamx spannend! En indd knap dat je het volhoud om nog niet te testen.
Nicolle B ga je ook zoveel geduld hebben of toch eerder testen. Je had het gevoel dat het niet raak is heb je dat nog steeds?
Ksas vervelend hè dat lichaam met die hormonen die steeds iets anders bepalen. Hopelijk vindt je hem snel.
Jonge vrouw anoniem hoop dat je hem toch nog snel vindt. 
Aftellen hier is begonnen haha 10 dagen. Volgende week is mijn man jarig en moet ik gewoon de hele week werken dus heb genoeg te doen waardoor de tijd hopelijk een beetje snel voorbij gaat. Ga proberen niet al eerder te testen in het weekend, tenzij ik me ineens echt enorm beroerd voel ofzo. 

Terug
Bovenaan