NOD september 2019

@zwindo 
Ja heb nog steeds het gevoel dat  het niet raak is. 
Maar het grappige is als ik test dat ik  meestal die dag ongesteld  word.  Als het dan toch niet is dan maar zo snel mogelijk ongesteld worden ofzo. 
Net of er een soort stress  weg valt ofzo.  Maar weet niet of 1 dag voor mn nod te vroeg is.
Ja fijn die afleiding. Hier de laatste dag van mn vakantie en moet zeggen  de dagen kruipen voorbij. Al wil ik nog wel ff vakantie  maar de dagen kunne me ook niet snelg enoeg gaan.
Naja mocht ik doorgaan naar oktober. Mn kleine word deze maand 1 dus ook iets om naar uit te kijken en te gaan regelen.

Nicolle B, het zijn maar 2 dagen maar als ik het lees denk ik poehh nog tot woensdag wachten hahah, hoe ongeduldig een mens kan zijn he! Benieuwd wat je gaat doen.
Zwindo, gelukkig heb je iets om die 10 dagen mee te vullen. Hopenlijk vliegen ze om!
Ik zit 6 dagen voor nod tenzij die wat opschuift. Dus ook ik ben onbewust..of toch bewust? Steeds meer aan het opletten of ik iets voel of merk.

Nicole B: 
Als je morgen gaat testen, hoop ik uiteraard op een positieve test voor jou! En mocht de test negatief zijn, niet meteen teleurgesteld zijn, het kan ook dat je te vroeg hebt getest. 
Ik ga vanavond voor ons allemaal een kaarsje branden. Baat het niet, schaad het niet! 

Thnx pam. 
Zal weleens kijken wat ik ga doen  en of ik me kan bedwingen .heb sinds net wat kleine steekjes wat  natuurlijk  2 kanten op kan gaan. Verder geen symptomen 
@farru
Voor jou begint het ook al te korten dan? spannend.
En ja geduld is moeilijk

Zo meiden, ik heb denk een stuk of 7 pagina's terug moeten lezen nadat ik even een paar dagen offline ben geweest i.v.m. weer starten met het schooljaar en ik jarig ben geweest dit weekend. Maar super leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. 
Wat een onzekerheden allemaal hé. En wat kan je lichaam je gek maken met al die symptomen. Ik moet zeggen dat ik afgelopen drie dagen een soort van menstruatiekrampen heb maar dan héél lichtjes. En een heel klein beetje misselijk. Soort van gevoel alsof je een kater hebt. Ik heb sinds vandaag ook best wat witte afscheiding. Maar niet rekbaar. Mijn NOD is 8 september dus het zou wellicht iets met de innesteling te maken hebben en dat hou ik nu een beetje in m'n hoofd haha. 
De eerste van het lijstje zullen hun NOD net hebben of deze week. Ontzettend spannend meiden! En ik ga voor ons allemaal duimen want hoe geweldig zou dat zijn! 

Mystery Melk uit je tepels is inderdaad wel een duidelijk symptoom van zwangerschap! Heb je al getest? 
Farru Kun je wel een beetje genieten van je vakantie? En ga je op vakantie een test doen of wacht je daarmee? Of ben je dan al terug? (mocht je natuurlijk niet ongesteld worden, waar we op hopen!)

Oh en twee dagen terug had ik ook een enorm rommelende buik! Ik lees op veel pagina's dat dat wat kan betekenen. Fingers crossed!

Vandaag de testen in huis gehaald ik ga morgenochtend testen dan is het mijn nod! Ben benieuwd. Heb express gewacht met testen haha haha. Hoop dat morgen een positief berichtje kan plaatsen. 

Terug
Bovenaan