NOD september 2019

Evyh: wat spannend dat je morgenvroeg gaat testen. Ook ik zal voor je duimen.
ik heb tot op heden nog geen menstruatie pijn. Ik verwacht dat ik morgenvroeg mijn NOD 2 in ga.? 

@maja, ik geniet van mijn vakantie gelukkig! Het is even heerlijk ontspannen. Heb zelfs perongeluk een cocktail gehad vandaag en gister, beide keren maar eentje hoor. Maar ik was even totaal niet bezig met zwanger worden en het viel me daarna pas in... oeppsss die kan ik beter niet drinken ? maar oké. In het begin had ik er wat moeite mee omdat ik hier in een keer weer rekbaar slijm had dus ik wist niet of mijn ei nu toch niet gesprongen was op de gerekende datum. Maar we hebben het maar gezellig gehouden samen en meer kunnen we allemaal niet doen toch!
Hoop dat het voor jou de eerste symptomen zijn ?
@evyh oh spannend! Hoop op een positieve test!! 

Nicolle B: ja, normaal ben ik altijd optijd ongesteld. Soms een dag eerder maar eigenlijk nooit later. We hebben deze ronde heel weinig geklust ivm verschillende diensten. Ik dagdienst, mijn vriend late dienst dan leef je langs elkaar heen. Misschien dat ik daarom zo koel blijf, kan mij haast niet voorstellen dat het gelukt is. Maargoed, je hoeft maar 1x op het goede moment gemeenschap dus wie weet maar, ik Heb er zelf niet zoveel vertrouwen in. 

Evyh spannend! Vandaag testen hoop dat je een dikkr positieve test in handen mag hebben.
Xpamx ga je ook al testen vandaag of wacht je nog even wat langer?
Nicolle B hoe gaat het bij jou en je voorgevoel. Je hebt in ieder geval de eerste verjaardag van je kleine om naar uit te kijken super leuk! Alvast gefeliciteerd! Hoe positief ik vorige weken was hoe meer ik richting mijn nod ga hoe meer de twijfel en onzekerheid toeslaat haha. Ik heb wel elke avond echt ontzettend veel last van een rommelende buik echt, maar overdag valt het allemaal weer mee of valt het me minder op omdat ik bezig ben.
Farru goed om te lezen dat je wel gewoon lekker van je vakantie aan het genieten bent. Die 1 a 2 cocktails zou ik ook niet heel druk overin zitten hoor. 
Succes iedereen ben benieuwd of het voor veel meiden raak is deze ronde 

Hey dames
Heel de nacht wakker gelegen zal ik wel testen vandaah of niet  
Kon me niet bewingen en gedaan.
Daarin zie ik een licht streepje. 
Durf nog  niet blij te zijn.  Heb stiekem 6 dagen geleden ook al getest deze bleef wit wit wit. Over een paar dagen nog eens testen  want ik ken alleen knal testen geen kleine  streepjes.
Wauw daxht ik eindelijk wat rust te  heb ik nu dus zeker geen rust ik wil een knal test

Terug
Bovenaan