NOD september 2019

Nicolle B oeh zo spannend! Testte je bij je vorige zwangerschap ook al voor je NOD? Misschien dat dat het verschil in felheid kan betekenen. Ik snap wel dat dit nu helemaal voor onrust zorgt in je lijf. Heb je er een foto van gemaakt? want hoe licht is licht? Zie je het echt nauwelijks dat je hem er bijna in aan het staren bent of is het ietsje lichter maar zie je hem wel goed? haha sorry ben niet nieuwsgierig..
Ik heb zelf net een ovulatietest gedaan haha ik heb het restantje van de etos nog op mijn werk in mijn locker liggen en was nog alleen dus dacht laat ik eens even kijken wat er gebeurd. De lijn is hier nog steeds duidelijk aanwezig, maar is niet zo fel als de controlelijn. Dus niet positief, maar had eigenlijk verwacht dat hij nu wel echt veel minder aanwezig zou zijn. Hij leek een beetje op de eerdere testen die ik en volgens mij Farru hadden gedeeld. een helft de kleur van het controle lijntje andere helft licht.
Die ovulatiestesten worden een soort van mijn bezichtheidstherapie om toch een beetje aan die drang om te testen te kunnen voldoen hahaha.

Nicolle B, ohhhh wat spannend!! Jeetje je maakt ook mij nieuwschierig want een licht streepje is toch een streep!! Ik zei het nog, ook als je niks merkt kan het raak zijn. Ik hoop het voor je! 
Zwindo, heb je nog steeds een donkere lijn? Mijne gaat meestal dag na ovulatie flink omlaag! Spannend

Nee die foto lukt dus niet
Hier heb ik de link van de foto van mn test 
https://www.mupload.nl/img/wa4cqrqb.jpg
Zodat jullie hem in jullie browser evt kunne plakken geen idee hoe ik het geupload krijg

@zwindo
Vorigr keer testen ik 6 dagen voor mn nod ook negatief net als van de week. 
En toen 1 dag na mn nod getest  en een knaltest.
Nu 1 dag ervoor.  Dus over 2 dagendenk ik nog maar eens proberen. Heb hierboven  een link naar mn foto evt.
Het kan zijn dat je meerdere lh pieken in je cyclussen hebt
 Hiervan moet je de eerste aanhouden?

Nicolle B, ik zeg voorzichtig gefeliciteerd want ik zie de lijn. Ik kan me voorstellen dat het je nu nog onzeker maakt. Maar mij geef je hoop hoor haha omdat jij echt het idee had ongesteld te worden. 

Terug
Bovenaan