NOD september 2019

Even een update van het lijstje, hij was zo ver weggezakt?
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
 NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje

@farru
ik voel me wel iets zekerder. Voel me eigen echt bagger sonds vanmiddag. En ik herken het denk ik wel van mn vorige zwangerschap.  Na de test  van morgen hoop ik helemaal  zeker. ?
Nog geen menstruatie te bekennen in ieder geval.
Vandaag lekker  werken dus veel afleiding  en voor ik het weet is het al morgen.
@zwindo nog een donkerdere ovu test ? Je had hem al gehad toch ? 
Ik zal het morgen vroeg wel laten weten sowieso wat ik heb getest?
Hopelijk voor jullie ook snel meer duidelijkheid 

Nicolle B, oh gelukkig dat je wat zekerder bent en na morgen vast helemaal ?.
Zwindo, jij bent je behoefte om te testen aan het vullen? Haha. Het kan zijn dat je vaker een piek hebt tijdens je cyclus. Want na die eerste donkere lopen ze af.
Ik heb last van winderigheid (meestal voor mijn menstruatie) dus ik ben er bang voor...

KSAS hahaha hij is wel creatief. en slim om het lijstje weer even naar voren te halen was het overzicht ook helemaal kwijt.
Nicolle B Ja ik heb hem al gehad en 3 dagen lang. en hij werd eerst ietsje lichter, maar was vannochtend dus weer donkerder. Kortom lichaam is weer lekker bezig.
Farru Haha ja en had deze nog liggen op kantoor (als ik naar een volgende ronde ga haal ik sowieso nieuwe testen) en dacht maak deze gewoon op en even kijken hoe de piek weer afloopt, wat hij dus niet echt doet. Iemand had het inderdaad ook al gezegd dat het kan voorkomen dat je een tweede piek hebt. Dus ga er maar vanuit dat mijn lichaam lekker raar bezig is. Ergens spoken wel ook de gedachtes in mijn hoofd dat sommige vrouwen een donkere ovutest blijven houden of weer opnieuw krijgen als ze zwanger blijken te zijn, maar ga er maar gewoon vanuit dat het niet raak is en dat mijn lichaam spelletjes speelt.
Ik heb wel last van rommelende darmen, winderigheid (wat jij ook zegt farru), opgezette buik, pukkeltjes en hoofdpijn. Eigenlijk allemaal een beetje van die klachten die je ook voor je menstruatie hebt. Dus nog niet heel positief...Ben ook wel stijf, maar ik sport ook gewoon dus denk dat het eerder door de spierpijn komt.

Iedereen die al een positieve test heeft gefeliciteerd!! Wat leuk! 
Had dit ook zo gehoopt hier op vakantie... 
Ik dacht mijn nod morgen te hebben. Kon het niet laten om toch nu al een test te doen. Maar niks te zien... zou die hele lichte bloeding vorige week dinsdag woensdag donderdag dan tochh een ongesteldheid zijn geweest ipv innesteling..... ookal heb ik zon ongesteldheid noooit. aangezien ik niet precies wist wanneer mijn eiaprong is geweest weet ik dus ok nie precies wneer mn nod zou komen..al dacht ik dus 4 sep...ik wacht nog even af of ik toch morgen of overmorgen nog ongesteld wordt.. margoed alss ik dat wordt wat is dan die bloeding geweest he. En marja die test is wit dusja verwacht dan ook niet dat hij morgen of overmorgen ineens n streepje geeft..
Baarmoedermond ligt wel weer hoger sinds m dag of 3 heb ik t idee... 
Wat zouden jullie nu doen.. gewoon de 1e dag van dat kleine beetje bloeding rekenen als dat 1 van de nieuwe cyclus? Meestal begin ik vanaf dag 10 en dan tm 20 21 met ovutesten en klussen....

Zwindo, ja is ook wel eens goed om te doen. Zo weet je wat je cyclus doet. En inderdaad ze kunnen reageren op een zwangerschap heerlijk vaag dus. Ik heb zo'n beetje dezelfde klachten als jou. Hoofdpijn, wat winderigheid en pukkels en zware borsten. Verder niets, dus ik vermoed bij mij toch de menstruatie die gaat komen, heb even het gevoel dat ik al hard wil huilen.
Knufje. Kan het niet zijn dat je menstruatie nog komt? Of te vroeg getest?

Ja het kan zijn dat hij morgen of overmorgen nog komt want had eigk als nod dag 4 sep dachtt ik... marja stel dat dat is, vanwaar dan die bloeding denk ik dan...
Tevens ligt mn baarmoedermond vrij hoog... en die ligt altijd vrij laag als ik ongesteld moet worden..

@ksas vorige cyclus was 35 dagen en nu dus 54, loopt dus op. Voordat ik pil slikte was vaak rond 4 max 5 weken volgens mij. Maar heb dus pas 2 cyclussen gehad na stoppen met pil. Maar ga wel elke keer ovulatietesten gebruiken en dan maar zien hoelang de cyclus is. Hopelijk volgende weer wat korter dan heb je ook wat meer kansen voor mijn gevoel? of natuurlijk zwanger dat zou helemaal mooi zijn. Maar ga er niet van uit, dan valt het ook niet tegen. 
@knuff ik zou gewoon ovulatietesten gebruiken dan weet je zeker wanneer je ovulatie is en je jr menstruatie evt. Kunt verwachten? Vind dat zelf super handig en geeft mij erg veel duidelijkheid maar heb dan ook onregelmatige cyclus dus misschien is het dan anders. Dan kun je niet echt weten wanneer je ovulatie is haha

Terug
Bovenaan