NOD september 2019

@zwindo wat gek dat je ovulatietesten weer zo donker zijn. Lees wel eens dat als je elke dag een positieve test hebt het ook een zwangerschap kan betekenen, maar dan moeten ze wel elke dag zo positief zijn dus wil je niet hoop geven... Gebruik je altijd dit merk?  En is dit de eerste keer dat ze zoveel dagen positief zijn?  Ik heb de sensitest gebruikt. Gaf bij mij 2 dagen positief aan dus wel goede ervaring mee. Clearblue en sensitest kwamen als beste uit de test bij verschillende sites..  hoop dat je gauw wat duidelijk heid mag  hebben. 

Hoi Kkkk, 
Gebruik idd ovulatietesten, omdat mijn cyclus tussen de 25 en 34 dagen zit altijd. Afgelopen 2 maanden knalovutesten gehad.. afgelopen maans geen duidelijke, dua niet kunnen vinden met de tests.. vandaar dat ik nu niet 100% zeker wist welke dag mijn eisprong en dus nod is. Meer mensen ervaring met tussendoor ineens een hele licht menstruatie en eigenlijk weinif tot geen klachten? 

Kkkk ik gebruikte de vorige ronde die van sensitest die bleven bij mij 4 dagen positief, dus had nu andere gehaald. Deze waren alleen op na toen ik net mn piek vond dus had nieuwe van de etos gehaald omdat i kl daar langs kom onderweg naar werk. Deze was toen ook gelijk positief. Dus uiteindelijk 3 dagen een posotieve test. De dagen erna wat je kan zien wat lichter maar begint nu ineens weer donkerder te worden.
Knufje kan het ook niet zijn dat het bloed verlies dat je hebt gehad je eisprong was? Lees dat er soms rond die periode ook wat bloedverlies kan optreden.

@knufje oh op die manier. Wat verwarrend zeg dat je dan nu geen knaltest hebt gehad. Kan die ook niet nog komen dan? Dat je gewoon ineens een uitschieter van een cyclus hebt? Maar als je 3 dagen bloed hebt gehad Kan dat natuurlijk ook je menstruatie zijn geweest. Maar durf er niets zinnigs over te zeggen sorry ☹ 
@zwindo Oh haha je hebt al verschillende geprobeerd lees ik. Nou ik vrees dat jullie beide helemaal niets aan mij hebben haha. Heb wel gelezen dat je alleen je eerste positieve testen moet rekenen als je ovulatie. En dat het kan zijn dat hij later oploopt maar je dat niet als Ovulatie moet zien, vandaar dat ik maar gestopt ben na de eerste ovulatie en nu maar afwacht. Misschien kun je een nieuw topic erover starten? Of even zoeken in de zoekgeschiedenis?  Weet helaas ook niet. ?

IB Oh ik vind het ook super spannend als ik naar de wc ga. Wat vervelend dat je telkens een smoes mot verzinnen. Maar snap heel goed dat je ze enorm wil verrassen. Hopelijk is het snel raak en kun je ze verrassen!
Farru Bij die van CB gaf de ovulatietest juist aan om het met ochtendurine te doen. Ach je weet nooit waar je goed aan doet. 
XPamx Jaaaa gefeliciteerd! Dat is toch een teken. Snap dat je angstig bent geworden. Maar probeer er ook van te genieten! Ik geloof wel in dromen hoor! De eerste keer dat ik droomde over een baby, zei mijn vriend een paar dagen later dat hij er klaar voor was. 
Zwindo Ik let wel al op met voeding en drank. Ik las dat je baby bij week 3 al dezelfde voedingsstoffen binnenkrijgt en je telt natuurlijk vanaf de eerste dag van je vorige menstruatie. En je weet pas vanaf week 4 dat je zwanger bent. Tenzij ze bedoelen de echte 3 weken zwanger. Dus 7 weken met berekenen. Maar het zekere voor het onzekere doe ik het al vanaf dat ik gestopt ben met de pil. 
Jonge vrouw anoniem Bij CB zeggen ze inderdaad met ochtendurine. Ik heb hem hem nu ook gebruikt en m'n piek gevonden met mijn ochtendurine. Dus zal wel goed zitten. 
EvyH Ah jammer! Op naar de volgende ronde. Het is niet anders. Positief blijven! 
Gebruiker10159753 Hm dat is wel een gekke menstruatie. Vooral als je een regelmatige cyclus hebt. Zoals je hierboven leest zijn er twee meiden zwanger die niks merkte ;) dus het kan. 
Nicolle B Ben heel benieuwd! Fijn dat je je wel iets zekerder voelt! 
KSAS Jammer van de negatieve ovulatietest. Door blijven testen en afwachten. Top dat je de lijst even hebt geupdatet! 
Gebruiker10161050 Zeker, net zo spannend! Ik voelde rondom de ovulatie ook krampen en steken. Dat is wel heel dichtbij de sprong. Na drie uur was dit over. 
Knufje Ik vind het maar lastig vanaf wanneer je moet rekenen. Ik heb afgelopen maanden constant gerekend vanaf dat ik echt een tampon moest gebruiken. Ik heb een verloskundige gesproken wanneer je moet rekenen maar die zeggen ook dat het heel lastig is met de bloedingen en je het eigenlijk nooit zeker weet. 

En daar zit ik dan op het toilet, ik voelde mij oppeens heel vochtig beneden. Dus ik dacht oké of slijm of menstruatie (hopende op het positieve ben ik naar het toilet gegaan) en daar zag ik mijn nachtmerrie voor dit moment... Bloed, helderrood en best wel een hoeveelheidje. Maar wel dun leek wel als water. 
Gezien de "hoeveelheid" denk ik het begin van mijn menstruatie, want in innestelingsbloeding geloof ik niet meer. Al is het vroeg vooral omdat mijn ovulatie later was. Ik ga mij dus maar voorbereiden op mijn menstruatie en de volgende ronde. Dit had ik nu echt nog niet verwacht ?

Farru wat ontzettend balen zeg! Een bloeding met veel bloed verliest lijkt mij inderdaad geen innesteling. Wat ontzettend jammer zeg en inderdaad wel behoorlijk vroeg want je dacht rond 8 september toch? 

Maja .

ja idd een gekke menstruatie of niet 
ik denk dat ik morgen dan toch maar even een testje ga halen dan 
cker omdat ik nu dan als het wel een menstruatie zou zijn geweest ik nu zes dagen er na soort van menstruatie krampjes en steekjes heb in de buik en schaam streek en een hele  waterige afscheiding wat er gewoon soms uit loopt en ik echt een inlegkruisje nodig ben anders de boel zo nat heb sorry voor de onsmakelijke details 

Terug
Bovenaan