NOD september 2019

Zwindo,  ik ben inderdaad een keer gegaan toen ik net niet meer ongesteld was, dat was heerlijk.
Mijn menstruatie pakt iedere keer anders uit dan het eigenlijk zou moeten dus daar kan ik niets van op aan.
Ik hoop nu met de ovulatie testen beter in te kunnen schatten wanneer het zou moeten komen.
Maar beter nog als ze gewoon niet meer komen.
De vorige keer had ik ook 4 a 5 dagen van te voren een heel klein beetje bruine/rode afscheiding, dat heb ik nu nog niet.
Ook heb ik van acht gedroomd dat ik zwanger was, meestal droom ik dat ik geen kinderen kan krijgen.

IB: Mijn vriend heeft 2 weken geleden gedroomd dat we roze geboortekaartjes aan schrijven waren. Misschien zegt jou droom jou ook iets! Ik geloof er wel in. 

Ik heb helaas negatief getest. Me ongi zal wel iedere moment aanbreken. Maar goed me lf is wel 1 dag langer geworden vorige keer maar 10 dagen dat is dan weer goed nieuws. 

Hoi hoi 
hier even een gekke vraag 
ik heb een menstruatie cyclus van tussen de 27 en 30 dagen 
nu had ik vier dagen voor mijn verwachte menstruatie een hele kleine roze veeg bij het afvegen na het plassen dit vermengt met slijm  daarna niks meer gezien dit was btw na gemeenschap te hebben gehad 
vervolgens word ik na 1dag over tijd  gewoon ongesteld athans dat dacht ik …begon 1 dag na overtijd in een keer bloedverlies vermengt met slijm  ook echt helder rood wel verder geen stolsels dit heefd twee dagen maar geduurd op de derde dag had ik smorgens nog maar een heel klein mini beetje roze en smiddags en savonds helemaal niks meer 
ook had ik de gebruikelijke menstruatie klachten die anders elke maand wel heb dit x niet ….normaal heb ik altijd ruim vijf dagen voor ik ongi word wat lichte buik krampjes en wat steekjes en vaak vanaf me ei tot mijn menstruatie wat gevoelige tepels …ook moet ik vaak ongv  vijf dagen van te voren veel windjes laten en erg veel maagzuur … dit alles heb ik deze ronde nooit gehad .. het enige wat ik dus heb gehad is wat slijmerige bloed verlies twee dagen en nog niet eens noemig waardigs veel wand normaal  verlies ik veel helder rood bloed met stolseltjes  en dat meestal vijf dagen en dan pas word het minder en moet ik meestal wel bij elke wc beurt het maandverbandje verschonen… nu kon ik het af met 2 maandverbandjes over de dag 
zou het nu zo kunnen zijn dat ik heel misschien toch zwanger zou kunnen zijn of is dit gewoon een mini menstruatie ??..of soort van verandering ofzo ? Zijn. Er dames onder ons die dit ook hebben gehad en toch zwanger bleken??…ik heb namelijk verder ook geen klachten geen gevoelige tepels of misselijk of iets maar dat had ik bij mijn eerste ook niet bij haar kwam ik er pas achter toen ik al ruim twee weken overtijd was en ik had toen niet eens door dat ik over tijd was .. maar dat is inmiddels zeven jaar geleden 
ik weet wel een test is de enige cekerheid maar ben die terleur stelling van de Omo witte testen wel zat. Inmiddels 
ik zou graag jullie ervaringen willen weten 

alavst bedankt 

IB laat het een mooie voorbode zijn voor deze maand! Ik heb zelf ook allerlei dromen de laatste tijd inderdaad wel ook over dat we zwanger zijn of niet.
Evyh wat balen zeg! Wacht het nog even af misschien maak je gewoon later het hormoon aan. Zou ook nog kunnen. Mocht het echt niet raak zijn hoop ik dat het snel gewoon doorbreekt.
Gebruiker het lichaam doet soms rare dingen dus het iets zijn maar kan ook gewoon een hele rare menstruatie zijn. Helaas is een test toch hetgeen wat hier uitsluitel over kan geven. Of je kan naar de huisarts om een bloedtest te doen.

Farru
dat las ik ook indd. Heb vandaag  niet getest ga het morgen proberen.
Ik heb veel  buikpijn
En niet de menstruatie buikpijn  maar anders dus ik denk dat het wel goed zit hoop ik dan.
Vandaag mn nod en nog niks dus ben heel benieuwd  morgen 

zwindo, sinds wij aan het proberen zijn let ik meer op. Ik dronk nog wel eens graag redbull dat doe ik niet meer ook cola laat ik meer staan. Ik let op het eten ook voor mijn man veel vitamientjes enzo. En drinken doe ik sowieso al zelden. 
Evyh. Ohnee wat balen!! Misschien te vroeg getest? 
Nicolle B, dat klinkt goed. Voel je je al wat zekerder? 

Hier helaas weer een negatieve ovulatietest... door naar morgen ?

Ik heb een paar weken geleden gedroomd dat we een tweeling kregen... hihi ?

Terug
Bovenaan