NOD september 2019

@ksas  op welke dag zit je nu?  
Gewoon rustig doortesten elke dag hoor. Bij mij was dag 40 positieve test. Heb toen veel gegoogled en las vrouwe  die nog wel veel later pas positief testen. Maar wel gewoon zwanger waren ondanks lange cyclus. 
Ik ben al blij dat ik een positieve test had. Ook al is dit dus wel een cyclus van 54 dagen ongeveer. Weet niet hoelang mijn LF zal zijn, nog even afwachten.  Maar leef met je mee is zo vervelend om geen duidelijkheid te hebben. 

Farru Ik drink sowieso eigenlijk geen frisdrank. Drink eigenlijk thee, water (soms met citroen/komkommer of iets anders om er een smaakje aan te geven), en af en toe wat groene ijsthee. Ik heb net roti gegeten op kantoor en heb nu een after lunch dip hahaha.
KSAS balen zeg dat je nog steeds geen positieve ovu test hebt. Wel grappig dat je gedroomd hebt dat je een tweeling zou krijgen haha. Ik heb die gedachten ook al wel gehad.
Nicolle B Spannend morgen nieuwe test. hopelijk betekend die buikpijn inderdaad iets goeds!
Ik heb trouwens het idee dat mijn ovu test weer ietsje donkerder is dan gisteren hahaha, een peil op te trekken.

Ik weet dat het lichaam ons flink voor de gek kan houden en dat een test of bloed alleen uitsluitsel kan geven ik vroeg me gewoon af of er meiden waren die dit ook hadden mee gemaakt of iets in die zin en misschien toch een evt zw kon zijn waar ik in mijn geval niet van uit ga maar natuurlijk wel hoop 

gebruiker, ik weet niet of het in dit forum was genoemd of in een ander forum, maar daar had iemand het over een vriendin waarbij het leek alsof ze elke maand gewoon ongesteld werd, maar dat ze uiteindelijk 11weken zwanger bleek te zijn. Kan goed zijn dat het in het forum van augustus nod is gezegd. heb daar ook in gezeten en lees nog steeds af en toe even mee daar.

@KKK 
Ik zit op dag 17, dus dit is eigenlijk nog niet heel laat... maar mijn vorige cyclussen zijn elke keer tussen de 24 en 26 dagen, daarom vind ik het zo lang duren ? hoelang duurt jou cyclus meestal?  
Voor mn eerste zwangerschap (na stoppen met de pil) was ik zeer onregelmatig 1ste cyclus 52 dagen, daarna 104 en toen zwanger... nu spiraal verwijderd en heel regelmatig, maar nu weer bang dat het aan het veranderen is?

Nod 14 september - Nicole - 26 jaar - 2de ronde - 1ste kindje
Net pas bezig in vergelijking met vele meiden hier. Maar neemt niet weg dat het minder spannend is. Rondom mijn ovulatie verschillende klachten. Krampen, buikpijn, lage rugpijn, en steken. De "sprong" zelf niet echt gemerkt. Iemand hier meer problemen mee? 

Wel ben ik momenteel wat verkouden zou dat je eisprong wat kunnen verlaten? 
Of ga ik nu gele gekke dingen zeggen ?

Terug
Bovenaan