NOD september 2019

KSAS, ja hopen doe ik natuurlijk wel! En als ik zo lees op internet zou het kunnen. Een innestelingsbloeding kan roze, bruin of rood zijn en van een druppeltje tot enkele inlegkruisjes vol. En tot nu toe was het een vlek zeg maar geen inlegkruisje vol ofzo. Dus het ligt er inderdaad aan wat het verder doet. Heb ook nog geen buikkrampen. Zo frustrerend dit bah. Ik hoop maar heb ook geen hoop zeg maar. 
@mystery ik zag dat jou menstruatie zich ook gemeld heeft. Ik voel met je mee! Echt balen.

@Farru oh nee wat balen!! Ik help je mee hopen dat het toch nog een innesteling kan zijn, ik blijf zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. En anders snel naar de volgende ronde.
@mystery wat rot dat je menstruatie doorgekomen is... Pff :( Ik hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt!
@IDK welkom, spannend! Eerste ronde voor mij ook (eerste kindje), ben benieuwd, ik duim ook voor jou :) 

FiLo, dat is lief! Dank je wel. Internet is ook zooo onduidelijk "kleine beetjes tot een lichte bloeding die op een menstrustie lijkt" nou.. daar weet ik dus echt niks mee. Ik wacht het maar af en probeer het van mij af te zetten. Hopelijk is het morgen gestopt en anders door naar de volgende ronde helaas.
Iemand een idee of dat erg is? Zo kort na de ovulatie al ongesteld? Ohhh en mijn cyclus was altijd zo mooi ?

Hoi hoi, 
ik meld me hier ook aan. Mijn NOD is 7 september.. 5e ronde voor ons 1e kindje. Spannend deze laatste dagen voor nod zeg..

Op zulke momenten ben ik trouwens zoooo blij dat ik het hier kan delen. In onze omgeving weet niemand dat we al 8 mnd proberen! En mijn man snapt niet zo goed waarom het zo lang moet duren hij had gedacht dat wel even zo te doen.. hahah dus iedere keer als ik met de teleurstelling kom dat ik ongesteld ben snapt hij het niet goed, dus ik probeer het maar nuchter te houden. Hij weet dus ook nog niet dat ik al wat bloed verloren ben (voor die 1% dat het toch een innesteling is)
Nu net naar het toilet gegaan en...Zo droog als wat het lijkt als sneeuw voor de zon verdwenen... echt weer iets om gek van te worden hoor. Morgen ga ik temperaturen daar kan ik veel uit halen. Ik hou jullie absoluut op de hoogte.
Fijne avond ?

Ik sluit me ook al bij dit topic!
Mijn nod zou ongeveer 30 augustus zijn, maar ik zit nu op dag 35 en nog geen menstruatie. 31 augustus getest; negatief.... 
Mijn cyclus is bagger. Na miskraam; 28-34-35 tot heden.... 
Als het zaterdag nog niet is doorgebroken dan weer testen en anders volgende week naar de dokter? ik wordt langzamerhand gek!!!

Farru heel bizar inderdaad hoe je het nu omschrijft. Hopelijk gaat het inderdaad om een innesteling, ik duim heel hard voor je mee. 
Msnegeneen klinkt een beetje als mijn ervaring na de miskraam hele cyclus over de zeik haha. Ik zit nu helaas zelfs op de 40 dagen. Heb je wel je ovulatie in de gaten gehouden of dan niet? Snap in ieder geval wel heel erg de frustratie. 

Hier ook 1 druppel bloed verloren, mijn los zou de 8ste zijn.
Ik word er gewoon boos van op me eigen lichaam.
Vorige rijden ook 4 dagen lang enkele druppels verloren en toen 1 dag ongesteld en toen weer niks.
Ik test de 8ste sowieso nog of het door zet of niet, mijn moeder is de 1ste maanden ook gewoon ongesteld geweest, dat maakt me ook heel onzeker. 
Ik ga nu even verder janken en dan morgen weer proberen te genieten van onze vakantie.

Terug
Bovenaan