NOD september 2019

Zwindo, super bizar! Heb het ook eerder nooit gehad. Dat het zo in een keer er uit loopt. Het was helder en dun zeg maar alsof je je met een mes in een vinger snijd dan loopt het er ook even uit en dan is het weg.
Ik heb dus werkelijk geen idee. Mijn temperatuur is NOG wel 36.7 dat is hij altijd na mijn ovulatie ervoor zit ik op 36.2 / 36.3. Maar omdat ik het ook al eens heb gehad dat zoals IB zegt paar dagen ervoor wat oud bloed, geloof ik dus eigenlijk niet in innestelingsbloeding. 
Het is maar gewoon afwachten, het kan nog alle kanten op. Ook voor jou IB het kan toch ook een innesteling zijn. Alles kan nog dus ook voor jou hoop ik op een innesteling ❤
En voor de rest hoop ik dat er niks gebeurd behalve een positieve test.

Hey dames
Vandaag weer getest
https://www.mupload.nl/img/tma48xg6.jpg
En wel een stuk duidelijker als 2 dagen terug,
Ik krijg vanmiddag  de weken indicator binnen en dan als die positief is morgen  ben ik echt echt echt overtuigd 
Vorige  keer namelijk bekant een paars streepje 1 dag na mn nod

Nicolle B Gefeliciteerd! inderdaad al een duidelijkere streep. Voel je al iets meer kwaaltjes komen of valt het allemaal nog heel erg mee?
jonge vrouw anoniem wat balen dat je nog steeds geen positieve ovu test hebt gehad. 

Niet echt haha wordt er echt een beetje gek van.. Voelt alsof mijn lichaam niet werkt ofzo.. Ik ga morgen toevallig naar een medium waar ik ooit eerder ben geweest.. Voor als je erin gelooft.. Ze heeft toen heel veel dingen gezegd die niemand wist en kon weten. Dus misschien dat zij iets ziet... 

gefeliciteerd nicolle. hele duidelijke streep! Super! Hoeveelste ronde was dit voor jou? En je gebruikte ook ovulatietesten toch?  Ging je 'klussen' dag op ovulatie en erna of ook dag ervoor?? Weet dat bij iedereen anders is maar hoor graag hoe het bij anderen gelukt is whahah

Hoelang ben je gestopt met de pil?  Is het al een jaar geleden anders mag je contact opnemen met de huisarts he. Om misschien tabletjes te krijgen die een regelmatige cyclus kunnen geven. Maar er zijn zat vrouwen die gewoon zwanger zijn geworden met een onregelmatige cyclus. 
Het is vervelend. Snap ik. Mijn cyclus was eerst een keer 35 dagen en nu ineens 54 dagen Maar als je ovulatietesten blijft gebruiken vind je je ovulatie wel duurt alleen wat langer. Maar hoeft niets te zeggen over minder vruchtbaar ofzo. Alleen je hebt minder kansen per jaar dat vind ik zelf het meest vervelende. Mensen met mooie cyclus van 28 dagen hebben 12x per jaar een kans en met onregelmatige misschien 6 of 7x 

Terug
Bovenaan