NOD september 2019

dankjewel dames
@zwindo het valt mee alleen buikpijn eigenlijk. Hopelijk blijft dit zo dan? niet teveel kwaaltjes. 
@kkkk
dit was ronde 3 voor ons. Naja officieel  ronde 2 want wij zij halverwege toen gestopt mer het condoom geen idee of ik de eerste keer toen al mn ei had.
2 rondes ovulatie testen gebruikt die vande kruidvat en wij hebben elke dag geklust  en 1 keer zelfs  2 keer. Wij hebben bij mn eerste zwangerschap  ook elke dag geklust en toen was het ook raakdus ervoor tijdens en erna de postieve testen. Toen het streepje minder werd gestopt ?
De een  zegt om de dag maar ik heb dan toch een gevoel  dat ik er niet alles aangedaan heb ofzo  dus wij deden het elke dag dus?  daar kun je ook zeler zwanger door raken.
@jonge vrouw anoniem. Snap dst je er de hele dag mee bezig bent dit was ik ook. Dat wachten  is echt z o rot 

@Maja ja wist het eigenlijk al. Weinig geklust.
@Nicolle ja dat wel maar ik kan er de laatste 2 maand geen touw meer aan vast knopen. Ongesteld, 9 dagen later weer, maar heel weinig en nu een dag te vroeg. Pffff
@IDK welkom hier
@Farru dank je. Succes.
@FiLo thnx. Had het verwacht.
@Gebruiker ook jij welkom. Paar daagjes nog. Spannend.
@MSnegeneen welkom.
@IB succes met het wachten en de onzekerheid
@jonge vrouw ook ik was er de hele tijd mee bezig. Succes

Hier nog 3/4 dagen tot me nod.. heb werkelijk geen idee wat ik van deze maand moet denken... vorige maanden van vanalles last, en nu? Nergens ?... hou me temp ook bij en die heeft 2 dagen een mega dip gehad en is sinds gister weer omhoog, maar of ik daar wat van moet denken weet ik ook niet. Wachten het rustig af ?

Zwindo; Oke, dus het is niet zo gek dat het nu zo raar is? We waren op vakantie tijdens de eisprong, wel 4 test gedaan, geen piek kunnen vinden, is ook lastig op een camping ? We hebben wel 1,5 week lang om de dag gevreeën.. 

MSnegeneen Naja, dat het niet raar is durf ik niet te zeggen. Heb bij mij ook de nodige twijfels gehad hoor. Ik heb wel heel erg gemerkt dat mijn lichaam er een behoorlijke klap van heeft gehad, ondanks dat het een vroege miskraam is geweest. Was ineens een paar kilo zwaarder erna, mijn huid werd erg onrustig, veel last gehad van mijn darmen en dus ook een langere cyclus. Dus, ja wat is normaal? haha

Chantal2109 spannend, nog even geduld!
Farru is bij jou nog alles rustig? Op jouw vraag, volgens mij wil je tussen je ovulatie en menstruatie het liefst wel minimaal tien dagen hebben, omdat het eitje anders mogelijk niet genoeg tijd heeft om in te nestelen. Wat een gedoe toch allemaal. Ik hoop nog steeds op innesteling voor jou!
Mijn vruchtbare dagen zouden nu ongeveer moeten beginnen, vanmorgen 'geklust' en wat denk je. Het lukte niet! Too much pressure waarschijnlijk waardoor mn vriend gewoon niet lukte, hij vond het wel erg. Maar uiteraard begrijpelijk, ik had ook voor het eerst de conceive glijmiddel erbij gepakt wat niet erg beviel.
Nee geen succes, en morgen zien we elkaar niet door wisselende diensten, dus de eerste kans is pas weer vrijdag. Het is niet anders! 

Hallo allemaal.
even alles terug gelezen, en wat ontzettend kloten dat er nog zoveel in onzekerheid zitten en sommigen doorgaan naar de volgende ronde. 
Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en succes wensen met dit zenuwslopende proces. Wat kan je lichaam en geest je soms verwarren en verdriet doen. 
Ik wens jullie allemaal het beste en heel veel succes in jullie volgende ronde! Geef de moed niet op, en zorg goed voor jullie zelf! 
Ik heb inmiddels een derde knalfeest, dus ik ben er zeker van dat ik zwanger ben ( en ik hoop zo dat ik dat deze keer ook mag blijven) ik heb 26 September de eerste echo! 
Ik blijf jullie sowieso volgen in deze topic, omdat ik met jullie allemaal meeleef! 
Liefs ❤️

Terug
Bovenaan