NOD september 2019

Xpamx Nogmaals gefeliciteerd en wat spannend allemaal. Nu aftellen tot je eerste echo. Ik duim voor je dat alles helemaal goed blijft gaan en je niet veel last hebt van allerlei kwaaltjes.

Sorry moest het even delen, ben een beetje werkontwijkend gedrag aan het vertonen op dit moment haha. Ben toe aan vakantie. Ik heb net even lekker nieuwe sportleggings besteld :) die komen volgende week binnen. Dus mocht het niet raak zijn deze ronde heb ik in ieder geval nog iets ander kleins om even naar uit te kijken :D want dan ga ik toch ook nog gewoon lastminute meedoen met de mudmasters (waar ik aan een kant ook veel zin in heb, maar zou mooier zijn als het deze ronde raak is)!

Hoe gaat het verder bij iedereen die nu meer richting hun NOD gaan? Hier sinds maandagmiddag de hele dag af en aan hoofdpijn... dus dat is wat minder. 

FiLo, het is rustig. De hele nacht niks geweest en ook vanmorgen nog geen spatje te zien. Nu net wel met afvegen maar oud en minimaal dus dat kan ook weer van de bloeding gister zijn. Ik ga er van uit dat het begin menstruatie is en zal doorzetten. Maar ik vind het wel echt zuur! Bah

Zwindo, fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken. Ook al zou een positieve test mooier zijn natuurlijk. Positief blijven is het beste. (Al worstel ik daar zelf even mee haha) 
Hoe gaat het met de rest? Iemand al een teken van iets? 

Hier nog geen ovulatietest gedaan vandaag, op het werk... en eerlijk gezegd heb ik er ook echt even geen zin meer in... heb puisten en rommelende darmen en steken in mn linkerborst... ook dikkere witte afacheiding.... denk echt dat ik gewoon ongesteld ga worden... en denk dat ik er gewoon even wat minder mee bezig moet zijn! dat ik gewoon mn ongesteldheid ga afwachten... 

KSAS soms is dat het beste om er niet zo veel mee bezig te zijn. Al kan dat moeilijk zijn! Mij lukt dat niet zo goed helaas. Je weet dat alles wat je nu noemt ook kan voorkomen bij een zwangerschap he. Dus het hoeft nog niet persé je menstruatie te zijn. Helaas kan op dit moment alles nog. 

Vorige maand was ik opeens misselijk op vakantie waardoor ik dacht zou het.. Met kok hals neigingen zeg maar.. 
Nu was ik al een uurtje misselijk geen aandacht aangeschonken al de hele week behalve gisteren wat last van darmen en daardoor soms wat misselijk. Net werd de misselijkheid serieus en moest ik spugen.. Even ter info.. Ik spuug nooit tenzij ik buikgriep heb en als ik moet spugen komt er behalve speeksel niks zeg maar.. Sorry voor de details.. 
Zou het dan toch ondanks nog geen positieve ovu test

Terug
Bovenaan