NOD september 2019

Filo: dat herken ik zeker. Mijn vriend heeft daar ook meerdere keren last van gehad. Ik denk dat het goed is, om het voor jezelf te houden en extra je best te doen waar je je vruchtbare dagen hebt. Tenminste dat hielp bij ons. Hij had het wel door uiteraard wanneer het zover was maar de druk is minder omdat het niet uitgesproken was. voor jullie beiden is het een vervelende situatie! Hopelijk vinden jullie samen jullie weg erin. 

Zwindo, ik vind vokral korte namen leuk.  We hebben nog geen namen, maar vinden er wel een leuk.  Maar wil nu nog niet zeggen dat dat hem gaat worden,  misschien heb ik dan wel helemaal geen goed gevoel bij de naam. 

Ben gisteren bij een medium geweest.
Zij gaf aan dat er zeker een zwangerschap komt en wanneer ik zwanger wordt het een 2ling wordt. Jeetje.. Dat zou ik wel heftig vinden als ik zo eerlijk mag zijn 

AnneHS dat is inderdaad wel lekker snel nadat het even heeft geduurd voor je voor het eerst ongesteld werd. Bij mij heeft het ook zoiets geduurd volgens mij voor ik voor het eerst ongesteld werd.
Lovem Welkom! Wat erg dat je al 2x een mk heb gehad. Hopelijk mag je snel zwanger zijn en genieten van een mooie zwangerschap.
IDK spannend! Wanneer is jou NOD ook alweer?
Knufje blijft wel heel vreemd allemaal een bloeding van 1 dag. Had je die ronde wel een eisprong gevonden? Ik zou inderdaad gewoon even de huisarts bellen als je erover twijfelt wat het kan zijn. Misschien dat die wat meer duidelijkheid kan geven.
Mamnita wat balen zeg dat je door die diensten niet hebt kunnen klussen en deze ronde gaat overslaan. Hopelijk is het dan de volgende ronde gewoon raakt!
Aapje Spannend!
FiLo Ja dat wil ik wel geloven zeg! Over het delen van de vruchtbare periode met mijn man ene keer zeg ik het andere keer niet. Moet wel zeggen dat mijn man een beetje hetzelfde is als die van KKKK wat dat betreft haha. Ik hoef maar in mijn vingers te knippen en hij staat er klaar voor haha.
IB wij hebben ook 2 korte namen in gedachten met 4 letters. Dus sluit mij daar wel een beetje bij aan. Wie weet denken we dan ineens heel ander op het moment van haha. Maar tot nu toe blijven we wel steeds terugkomen op deze 2 namen.
Jonge vrouw anoniem zou wel heftig zijn, maar lijkt mij aan een kant ook heel mooi en speciaal. Kon ze ook zeggen of het nog lang zou duren?

Hallo allemaal, 
Zo spannend! Vandaag is mijn nod begonnen en ben benieuwd of het de komende zo uit blijft. De eerste dag van laatste menstruatie was 13 augustus 2019, 23 augustus 2019 was mijn ovulatie dag bij een cyclus lengte van 24 dagen. 
Gaat het dan toch eindelijk werkelijkheid worden?!? 
Als mijn man thuis komt vanmiddag, gaan wij hopelijk positief testen. 
Wij verwachten dan ons eerste kleintje.
Spannend!
Nathalie Xx

@gebruiker. Heb je altijd een cyclus van 24 dagen? Hoeveel cyclussen heb je dat al gehad? En een zwangerschapstest moet ochtends met ochtendurine toch?  Soms kan je cyclus ineens langer zijn wil niet de negatieve Piet zijn. Want hoop echt dat je zwanger bent!!!! Zou helemaal super zijn. Ga heel erg met je mee duimen. Zo spannend. ?

hoi Nathalie!
Ga je met middag urine testen of heb je je ochtendurine opgevangen om vanmiddag samen te testen? Aangezien het nu net je NOD is en je HCG dus misschien nog niet heel hoog is kan het zijn dat middag urine niet sterkt genoeg is om te testen. Aan de andere kant als je met middagurine een positieve test hebt is het allemaal wel heel duidelijk volgens mij. Spannend! Ik duim in ieder geval voor een positieve test!

Terug
Bovenaan