Gefeliciteerd voor de zwangeren!
Waarvan ik dacht dat gister of vandaag mijn NOD zou zijn, nix gezien, geen buikpijn,geen bloed..
Ik ben er nu maar even vanuit gegaan dat vorige week dinsdag die heeele lichte bloeding toch de ongesteldheid dan maar is geweest, en dat dat dan dag 1 van de nieuwe cyclus was. Dan zou ik nu op dag 10 zitten dus maar beginnen met klussen en ovulatietesten...baarmoeder ligt redelijk hoog. maar erg fijn voel ik me er niet bij omdat ik dus niet weet óf dat vorige week de menstruatie is geweest.. allemaal dat onduidelijk gedoe. Liever dat ik gewoon dan bijv nu goed ongesteld wordt..weet ik tenminste waar ik vanuit moet gaan enzo. Op mijn afscheiding hoef ik ook niet echt meer uit te gaan want vanuit daar dacht ik dus gister of vandaag mn NOD..
Ik vind het zoiezo knap lastig om de afscheiding te meten als je om de dag klust. Ik kan dat af en toe niet goed uit elkaar houden hoor, als 2 sperma en afscheiding door elkaar zitten steeds..
Morgen vroeg doe ik nog een zwangerschapstest mr ga daar eigk al totaal niet meer vanuit omdat die eergister negatief was..
Langste cyclus in 15 maanden was 35 dagen..a.s maandag als we terug zijn van vakantie zou het van de vorige cyclus 40 dagen zijn zonder een goede volwaardige menstruatie. Dat lijkt me dan ook weer sterk. Vandaar dat ik nu dan uit ben gegaan van vorige week die lichte bloeding cyclysdag 1 weer. Zoj a.s maandag huisarts eens kunnen bellen wat zij dan denkt dat het geweest is .....