NOD september 2019

Zwindo: ja natuurlijk mag je dat vragen :) 
het duurde bij mijn zoontje 11 weken voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. Daarna 1x ongesteld geweest en was ik zwanger

Ik sluit me ook even aan. Gaan voor ons eerste kindje In nov. 2018 een mk gehad en na lang wachten weer zwanger in aug. Helaas en tot me verdriet weer een mk geweest. Nu heb ik ovulatietest en getempt. Omdat ik niet wist wanneer me eisprong kwam. Waarschijnlyk is deze afgelopen weekend geweest nav de testen en me temp. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent nou finger crossed.
Ik verwacht geen positieve test maar hoop natuurlijk wel een positieve test te hebben deze maand.

gefeliciteerd zwangeren! wat leuk!
en wat veel berichtjes alweer...
wij geklust voor en na eisprong (volgens app) dus ben benieuwd... best spannend! vorige 2x was t direct raak (1x mk) dus ben zo benieuwd :) nu geduld hebben....

Gefeliciteerd voor de zwangeren!
Waarvan ik dacht dat gister of vandaag mijn NOD zou zijn, nix gezien, geen buikpijn,geen bloed.. 
Ik ben er nu maar even vanuit gegaan dat vorige week dinsdag die heeele lichte bloeding toch de ongesteldheid dan maar is geweest, en dat dat dan dag 1 van de nieuwe cyclus was. Dan zou ik nu op dag 10 zitten dus maar beginnen met klussen en ovulatietesten...baarmoeder ligt redelijk hoog. maar erg fijn voel ik me er niet bij omdat ik dus niet weet óf dat vorige week de menstruatie is geweest.. allemaal dat onduidelijk gedoe. Liever dat ik gewoon dan bijv nu goed ongesteld wordt..weet ik tenminste waar ik vanuit moet gaan enzo. Op mijn afscheiding hoef ik ook niet echt meer uit te gaan want vanuit daar dacht ik dus gister of vandaag mn NOD.. 
Ik vind het zoiezo knap lastig om de afscheiding te meten als je om de dag klust. Ik kan dat af en toe niet goed uit elkaar houden hoor, als 2 sperma en afscheiding door elkaar zitten steeds..
Morgen vroeg doe ik nog een zwangerschapstest mr ga daar eigk al totaal niet meer vanuit omdat die eergister negatief was..
Langste cyclus in 15 maanden was 35 dagen..a.s maandag als we terug zijn van vakantie zou het van de vorige cyclus 40 dagen zijn zonder een goede volwaardige menstruatie. Dat lijkt me dan ook weer sterk. Vandaar dat ik nu dan uit ben gegaan van vorige week die lichte bloeding cyclysdag 1 weer. Zoj a.s maandag huisarts eens kunnen bellen wat zij dan denkt dat het geweest is .....

Sorry dames ik sloot me vorige week aan bij dit topic en vervolgens  te moe geweest om ergens op te reageren.
Allereerst gefeliciteerd aan iedereen met al een positive test! 
En heel veel succes voor degene op het wachtbankje zitten, hopelijk volgen er nog meer positive testen deze maand!
Denk zelf dat ik afgelopen vrijdag ochtend mijn ovulatie had vanwege de steken in me onderbuik en de rekbare afscheiding die ik had. We hadden helemaal nog niet geklust in die week, omdat we elkaar amper gezien hadden vanwege tegenovergestelde werkdiensten. In het weekend lag manlief ook nog ziek in bed, dus hebben uiteindelijk besloten deze ronde over te slaan. 
Paar dagen flink gebaald dat we het deze ronde niet geprobeerd hebben, maar goed het is niet anders. 

Na een tijdje niet actief te zijn geweest sluit ik me ook weer aan!
Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangeren. Wat een fantastisch nieuws. Geniet ervan!
Ik denk dat bij mijzelf mijn vruchtbare periode is aangebroken. Ik verwacht mijn ovulatie de 10e. Nu begonnen met klussen ?

Aapje - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde

Ik was net op kraambezoek en dan rammelen mijn eierstokken wel extra... 
Mijn vriend heeft alleen een soort faalangst gekregen sinds ik uitgesproken had dat mijn vruchtbare dagen waren begonnen. Maandag was nog prima, maar woensdag lukte het dus niet en deze avond ook niet. Heb gezegd dat mn eisprong nu al voorbij is (al denk ik dat eigenlijk niet), hopelijk lukt het morgen weer om te klussen en zijn we nog op tijd. Hij vindt het fijner om niet te weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn zegt ie, omdat hij dan teveel prestatiedruk voelt. Terwijl hij normaal toch echt degene is met het hoge libido in onze relatie. Herkennen jullie dat? 

@knufje wat vervelend he die onzekerheid. Was dat maar 1 dag die ongesteldheid ? Dat kun je toch bijna niet als menstruatie rekenen? Lees wel dat sommigen ineens heel licht 3 dagen bloeden. Maar 1 dat is wel erg kort. ... 
@filo   wat sneu voor je vriend zal hij ook niet leuk vinden. En voor jou ook niet leuk is je ovulatie eindelijk en dan lukt het niet.. heb er zelf geen ervaring mee mijn vriend staat elke dag in de startblokken en is zomaar klaar altijd haha. Toen ik op vakantie positieve test had stuurde ik hem een foto, hij lag bij zwembad. En stond ineens al voor de hotelkamer klaar voor de actie ??? 
Misschien is het inderdaad handig dat je nu heel duidelijk zegt ach ovulatie is al voorbij en heel ontspannend doen . En voortaan niets zeggen over wanneer je ovulatie is.. al vind ik het zelf wel fijn om dat te kunnen delen met mijn vriend. Maar klinkt alsof hij er wel wat teveel bij na gaat denken dus zou het dan toch niet zeggen of pas achteraf. Als je de buit binnen hebt hahahha

Terug
Bovenaan