NOD september 2019

Zwindo, ja ik kijk het even aan inderdaad. Het kan altijd gebeuren natuurlijk. Als het nou vaker is dan ga ik aan de bel trekken. En ja wij hebben namen ik doe dat eigenlijk al heeeel lang. Als ik een mooie naam hoor of zie schrijf ik hem op en we hebben een korte selectie nu haha. Ja spannend is dat he wat alsss ze dezelfde of bijna dezelfde kiezen.... heb je veel voorkomende namen? Onze zijn best apart namelijk dus zal niet snel gebeuren bij ons.
Filo, ja echt he. Ohhh dat zou zoveel makkelijker zijn. Dat afwachten en geduldig zijn en dan toch op het laatste moment een teleurstelling is niks voor mij! 
@Mecabe Yes! Gefeliciteerd. Een fijne gezonde zwangerschap 

Hoi meiden,
ben al moeder van een prachtige zoon hij is nu net twee geworden en zijn bezig voor de tweede. 
Zit nu in ronde twee en hoop dit weekend vruchtbaar te zijn. Nod-21 september. 
Eerste ronde positieve ovulatie test gehad maar helaas was het niet gelukt. Vind het toch allemaal wel weer heel spannend. Bij ons zoontje duurde het na de pil heel lang voordat ik weer ongesteld werd en nu meteen wanneer ik het weer verwachte 

Zo ook nu weer even de lijst naar voren halen:
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!

NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
POSITIEVE ZW TEST!
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
POSITIEVE ZW TEST!
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
 NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje

FiLo Over namen die collega's kiezen maak ik mij niet zoveel zorgen. Daar zit over het algemeen toch wel iets meer afstand tussen, maar binnen familie is het wel lastig hoor.
KKKK straks weer lekker in je eigen bed slapen! dat vindt ik altijd weer fijn na een vakantie. Het weer hier is helaas niet echt best de afgelopen dagen. Je hebt in ieder geval een leuk feestje om naaruit te kijken mocht het niet raak zijn. Dat is ook wel erg leuk!
Farru Wij hebben niet hele aparte namen op het lijstje staan. Zijn ook wel een beetje engels/amerikaans georienteerd moet ik zeggen.
IB hahaha wie weet laat ik het ergens wel een keer vallen:p Hebben jullie al nagedacht over namen?
welkom AnneHS fijn dat het nu wel snel opgang is gekomen. Mag ik vragen hoe lang het heeft geduurd bij je zoon om zwanger te worden?

Hallo meiden, 
Ik sluit me ook aan. Ik heb ook al een prachtige zoon die volgende maand 2 wordt. Inmiddels zijn we voor de 3e ronde bezig voor een broertje of zusje. Ik ben afgelopen zondag net ongesteld geworden en zou rond 17 september mn eisprong moeten hebben. Ik had voor mn eerste zwangerschap een super regelmatige cyclus van 30 dagen en de ochtend erna werd ik altijd ongesteld. Na de zwangerschap geen hormonale anticonceptie meer gebruikt. Mn cyclus is nog steeds redelijk regelmatig, meestal 29 of 30 dagen. Vorige maand was ik ineens 3 weken overtijd maar uiteindelijk heeft een bloedtest uitgewezen dat ik niet zwanger was. Wie weet komende ronde! Mn nod is 30 september bij een cyclus van 29 dagen en 1 oktober bij een cyclus van 30 dagen. 
Hopen op veel positieve testen deze maand! 
Groetjes 

Terug
Bovenaan