NOD september 2019

En wat ik ook heel raar vind. Ik had best wel wat symptomen voor m'n gevoel (die kunnen je voor de gek houden, i know) maar ik was afgelopen twee avonden ook misselijk. Gisteravond stond ik op een verjaardag en was gewoon gezellig aan het kletsen en voelde me ineens misselijk worden. Ik dacht niet eens aan zwanger worden/zijn. Maar het kwam gewoon ineens. 

Nou by my beginnen de zenuwen te komen. Nu sinds me eerste miskraam is nov. Nu op ronde 1 na me 2e miskraam. nav ovu test en me temp. Verwacht ik volgende week de rooie te krijgen.
Hou er wel rekening mee maar hoop het niet. Krijg namelyk vaker gevoelige borsten fingers crossed

Mhh schrik wel een beetje van dat bericht over verkouden en  de zaadkwaliteit... mn man is ook verkouden nu... zit nu te wachten op mn NOD, maar vrees nu al voor de volgende ronde....
Maarja er hoeft er maar 1 goed te zijn?? proberen positief te zijn ?

07/09/2019 om 

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindjePOSITIEVE ZW TEST!
NOD 3 september – Mystery – 39 jaar – ronde 3 – 6e kindje, 1e gezamenlijk 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
NOD 4 september – Snicks -? – 1e ronde – 1e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – Nathalie Xx -? – 5e ronde – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 10 september – Pimpeloentje – 25 jaar – 4e ronde – 2e kindje 
 NOD 12 september - KKKK - 27 jaar - 2e ronde - 1e kindje 
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 16 September? – Lovem – 1e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje
 NOD 25 september? - Aapje - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje
NOD 30 september – Marr -? – 3e ronde –

Oh wilde mezelf er even bijzetten maar wat een drama hahaha. Nu is het niet meer goed leesbaar? Lukt niet op mijn mobiel met knippen en plakken. Sorry dames ??

@maja ik las dat laatst ook dat het 3mnd nodig heeft om sperma cellen aan te maken. Dus alles wat een man nu van vitamientjes in neemt en gezond eet, is over 3 maanden pas te merken aan de kwaliteit. Dit betekend ook dat de verkoudheid van nu de sperma kwaliteit over 3 maanden pas aantast. Want nu heb je het sperma dat 3mnd geleden is aangemaakt. Zo lijkt het mij dan toch? Want anders snap ik het niet meer haha.
Ik hoop dat het niet door zet!!! Maar omdat ik het zelf had heb ik veel opgezocht en als de bloeding wat meer word ipv minder is het de "normale" spotting en een aankondiging van je nod.. ik hoop het niet! 
@zwindo, ik hoop dat je gevoel dit keer wel vooruit wijst naar een positieve test! Nog even geduld hebben. Succes

Lovem Jeetje wat heftig twee miskramen zeg ... weet je wel waardoor het komt of niet? Spannend!
KSAS Nou ik schrok er ook van ... Je hebt helemaal gelijk dat inderdaad maar 1 goed hoeft te zijn haha! Laten we daarvoor gaan :)
Farru Volgens mij klopt dat inderdaad met vitamientjes enzo. Er wordt wel iedere maand een nieuwe lading ''geproduceert'' maar pas met drie maanden is alles optimaal. Dus ook als je nu alcohol drinkt, zit dat de komende drie maanden nog in de spermacellen. Maar het kan nu dus wel verslechteren volgens mij? Dus ook als je vriend verkouden is, heeft dat volgens mij direct effect en pas na de verkoudheid gaat het zich weer optimaliseren. 
Maar het zou wel beter zijn als het pas over 3 maanden de sperma kwaliteit aanpast. Dan hebben we nog even ;) 
Hier stukje van het internet: Na griep, verkoudheid of koorts is de kwaliteit van het sperma bij de meeste mannen wat minder. Dat wil zeggen dat er minder zaadcellen in het sperma zitten en dat ze wat minder snel bewegen, waardoor de kans op een zwangerschap iets kleiner is. De aanmaak van voldoende gezond nieuw sperma duurt ongeveer een maand. Ongeveer drie maanden nadat je ziek bent geweest, zijn de zaadcellen weer van dezelfde kwaliteit.
Er staat ''wat'' minder. En de kans op een zwangerschap ''iets'' kleiner. Dus dat zal wel minimaal zijn denk ik. 

Farru En ik ben inderdaad ook bang dat het gewoon normale spotting is en een aankondiging van m'n NOD. Bij mij begint het altijd met één dag of twee dagen wat bruinige afscheiding en daarna rood. 
Vraag me echt af hoe veel mensen snel zwanger raken. De meiden die nu zwanger zijn van dit forum, zitten in hun 1e, 2e, 3e of 5e ronde. Op internet, begin dat woord vreselijk te vinden omdat je alles baseert vanaf het internet, staat dat je iedere maand onder de 30 15-25% kans hebt om zwanger te worden. En dat na 6 maanden 70% zwanger is. Wij zijn nu 3 maanden bezig (vanaf m'n eerste echte ongesteldheid 2 maanden) en ik vind het maar lang duren, wat eigenlijk belachelijk is als ik het van mezelf lees want zo lang is het nog helemaal niet haha .. maar had verwacht dat doordat mijn cyclus direct 28 dagen na mijn ontrekkingsbloeding kwam en mijn extreem regelmatige cyclus (28-29 dagen) het best snel zou gaan. Ook omdat er veel geschreven wordt dat als je na 6 maanden nog niet zwanger bent, je gericht moet gaan vrijen rond je ovulatie want dan zou het sneller gaan (logisch). Maar volgens mij doen de meeste dat vanaf het begin af aan al ..

Terug
Bovenaan