Farru En ik ben inderdaad ook bang dat het gewoon normale spotting is en een aankondiging van m'n NOD. Bij mij begint het altijd met één dag of twee dagen wat bruinige afscheiding en daarna rood.
Vraag me echt af hoe veel mensen snel zwanger raken. De meiden die nu zwanger zijn van dit forum, zitten in hun 1e, 2e, 3e of 5e ronde. Op internet, begin dat woord vreselijk te vinden omdat je alles baseert vanaf het internet, staat dat je iedere maand onder de 30 15-25% kans hebt om zwanger te worden. En dat na 6 maanden 70% zwanger is. Wij zijn nu 3 maanden bezig (vanaf m'n eerste echte ongesteldheid 2 maanden) en ik vind het maar lang duren, wat eigenlijk belachelijk is als ik het van mezelf lees want zo lang is het nog helemaal niet haha .. maar had verwacht dat doordat mijn cyclus direct 28 dagen na mijn ontrekkingsbloeding kwam en mijn extreem regelmatige cyclus (28-29 dagen) het best snel zou gaan. Ook omdat er veel geschreven wordt dat als je na 6 maanden nog niet zwanger bent, je gericht moet gaan vrijen rond je ovulatie want dan zou het sneller gaan (logisch). Maar volgens mij doen de meeste dat vanaf het begin af aan al ..