NOD september 2019

Nou dames wat ik nu toch weer mee maak. Hier kent toch niemand mij dus ik kan dat hier gemakkelijk vertellen. 
Ik doe vandaag netjes om 15.00 een ovulatietest zoals ik altijd doe om 15.00. In de lobby van het hotel. Wat denk je, een knal test. Ten eerste was ik zooo blij hiermee! Ik dacht aah eindelijk komt het dan goed na die afgelopen rot maand.
Maar dan, terug naar mijn man in de lobby. We zaten namelijk al te wachten op de bus die ons terug naar het vliegveld zou brengen. Ik zei of nu of vannacht als we thuis zijn met de kans dat we hem dan dus gemist hebben. We moesten heel hard lachen eigenlijk, en we dachten eigenlijk van nee dit kunnen we niet doen, want hoe dan en waar in godsnaam?? Een onhandiger moment kun je niet hebben haha maar het intereseerde me niks, want was al heel blij dat ik weer een goeie test had.
Ik naar de receptie en een kamer geboekt voor n half uur (we hadden namelijk onze eigen kamer al moeten verlaten eerder op de dag) 
Ik dacht dit gaat natuurlijk nooit lukken bij mijn man, maar jahoor het lukte en we vonden het zo grappig en eigenlijk nog leuk ook ?
Echt tijd om te blijven liggen had ik eigk niet (hoogstens 8 min)maar anders zouden we de bus missen ?. 
Niet bij het omhoog gaan maar nadat het klaar was en mijn man van me afging enntoen ik dus nog lag kwam er wel een hele kwak uit eigenlijk gelijk. Gebeurt wel vaker, op het moment dat ik dan even goed moet gaan liggen zeg maar.. hebben andere daar ook wel eens last van? Is het ia dan ook best veel. Ik vind dat gek. Soms denk ik dan waarom komt het er nu gelijk weer uit?? We hebben het toch goed gedaan en 'dieper' kon niet..sorry dat ik het even zo beschrijf..
Maar goed voor nu was ik dus super blij dat het gelukt was ookal heb ik in deze vrijpartij niet het volste vertrouwen maar gelukkig hadden we het gister einde van de middag ook gedaan toevallig. Dus heb meer vertrouwen in dat van gister dan denk ik. 
Margoed het was erg lachen en vond het opzich wel grappig om even te delen. Graag nog reacties van andere over wie er ook last van hebben van dat er gelijk een hele kwak weer uitkomt.. ook bij de gewone houding van ik onderop en hij bovenop..je ligt dan toch goed lijkt me..waarom komt het er dan gelijk weer uit als mijn man uit me komt.. 
Xox

Hoi Dames,
het lukt mij niet om mezelf in het rijtje te zetten 
25 jaar Tweede kindje, tweede ronde NOD 21 september 
ik wilde even delen dat ik vanmorgen  eindelijk mn eerste positieve ovulatie test had! Vorige maand had ik er geen. Waarschijnlijk te laat getest. Nu was het streepje nog best wel licht. Vanmorgen wel meteen druk geweest ;). Alleen nu vraag ik mij af wanneer het nou de beste tijd is om seks te hebben? Hoop zo dat het gaat lukken 
xx

Knufje Hahaha geniaal! Te grappig ook dat je toch nog even een kamer boekt. Wat zal diegene van de receptie wel niet gedacht hebben ?
Bij ons komt er eigenlijk pas een klodder uit zodra ik weer op sta. Je vriend kan ook beter nog eventjes een paar tellen in je blijven, want anders trekt hij een deel weer mee eruit. 
AnneHS Je moet het bericht helemaal kopiëren en jezelf er dan tussen zetten.
Je leest veel verschillende dingen wanneer je moet klussen maar vooral de drie dagen ervoor zijn belangrijk zodat er een voorraad klaarligt. Ik las laatst dat als je pas klust als de ovulatietest aangeeft dat je een piek hebt, je eigenlijk al te laat bent. Dus de dagen ervoor zijn het belangrijkste. Het duurt namelijk ook even voordat de zaadcellen op de goede plek zijn. En zaadcellen overleven 3 tot 5 dagen dus als ze al klaar liggen, kunnen ze het eitje direct bevruchten. 

Hier officieel vandaag me nod.. echter al 3 dagen af en aan met afvegen roze/bruin verlies. Er komt vrijwel niks in een maandverbandje.. ik word zo onzeker van me lichaam op dit moment... elke keer lijkt menstruatie te beginnen maar dan stopt het ook weer eigenlijk meteen.... ik wil weten waar ik aan toe ben, durf eigenlijk geen testje te doen... 

@knufje hahaha dat vergeten jullie nooit weer! En ja het is wel herkenbaar. Soms komt het er direct al uit maar ik heb ook wel dat als ik bijv na het klussen 10 minuten op bed blijf liggen en daarna opsta, het er alsnog als een waterval uitloopt ? maar om nou een kwartier op m'n kop te blijven staan vind ik ook weer iets te gek ? dus ik vertrouw er maar op dat er een snelle zwemmer tussen zit die mijn binnenste weet te bereiken. 

@knufje; 
Hahaha, als het deze ronde raak is voor jullie dan hebben jullie een mooi verhaal! 
Dat hebben wij ook hoor. Vandaar dat ik altijd tissues pak,  (staan standaard op mijn nachtkastje), als ik nog op hem zit/hij op mij en dan 1,2,3 hup eraf en tissues tussen mijn benen en billen omhoog! En na 10/20 minuten naar de wc en dan 'loslaten' ... 
Zo deden we het ook al toen ik aan de pil was... 

@knufje hahah super grappig dit.  En heb ook altijd gevoel dat alles er weer uit loopt. Blijf even 10 minuten liggen met handdoek ertegenaan anders loopt meteen alles eruit. En loop daarna lekker weird met handdoek dus tussen benen naar wc  om te plassen en dan gaat zo heel straaltje er weer uit. Volgens mij is dit normaal. Hoeft maar 1 zwemmertje goed zijn best te doen lees ik overal ??

@chantal2109 wat gek zeg, voor zekerheid morgen of overmorgen testje doen als je geen bloed meer verliest? Heb je wel vaker dat er zo weinig bloed is?

Terug
Bovenaan