NOD september 2019

ik vind t nu best spannend worden! 7 dagen voor nod met mn langste cyclus 4 dagen met mn kortste... net zere boobies met bh uitdoen en blauwe aderen..., veel dunne afscheiding en zeurderig gevoel in mn onderbuik.. zou het?? of is dat gewoon de hoop... lastig hoor die symptomen... 
nog maar weer geduld... 
zoveel berichten van iedereen jeetje! heb het sorry niet allemaal terug gelezen

Hee dames,

Lees ook mee maar niet altijd tijd om overal mee te praten..
Vandaag mijn NOD..
Geen menstruatie, geen klachten behalve misselijk al paar dagen en moe..
Vanmorgen zw test negatief.
Morgen vroeg nog een xtje testen.
Ga morgen paar dagen met mijn moeder op vakantie... Dus toch maar tampons mee.. we gaan het zien.
Hoe is het met de dames die hun NOD al gehad hebben??
Lieve groetjes

Gisteravond dus wat zeurderige pijn ofja krampjes in mijn onderbuik.. Dacht echt jeo dit is het wordt ongesteld.. Nog niet ongesteld dus.. Zou het dan toch.. Of wordt ik vandaag alsnog ongesteld of speelt mn lichaam een gek spelletje 

Ja zeker.. Echt heel vervelend nu bijv echt super misselijk maar dan denk ik.. Je lichaam houdt je voor de gek of zal wel griepje in delucht hangen.. Zou het heel heel rot vinden om ongesteld te worden maar nu weet je niks gewoon.. Nod zou 15 sept zijn als ik vorige maand aanhoudt maar ook dat is onzeker

@IDK en @jonge vrouw anoniem hier ook nog iemand met twijfel en die het wachten zat is. Mijn nod is vandaag als ik van m'n laatste cyclus uit ga (29 dagen) Maar daarvoor was m'n cyclus 31 dagen. En die daarvoor 24 ? dus daar word ik ook niet veel wijzer van. Nog steeds niet ongesteld en ook geen tekenen van ongesteld worden. Wat ik bij de vorige keren wel al dik een week van te voren had. Dus wie weet..
@Anne Forum hoe ging de test? 
Succes met wachten iedereen! 

@jonge vrouw anoniem
Ik had zondagochtend een vroege zw test gedaan. Die was negatief. Verder nog niet 1 gedaan. Zit te twijfelen om tot donderdag/ vrijdag te wachten of gewoon morgen 1 te doen. Stom eigenlijk. Ik wil graag duidelijkheid maar teleurstelling wil ik ook weer niet ?

Terug
Bovenaan