NOD september 2019

@Marr wij hadden inderdaad ook met 15 weken een echo omdat we heel graag wilde weten wat het geslacht was. Helaas is het toen niet gezien. Met de 20 weken echo hadden wij dezelfde echoscopist. En zij begon het zichzelf ook al te verwijten dat zij het met 15 weken niet had gezien. Wij hebben toen meteen gezegd dat zij zich absoluut niet schuldig moest voelen.

@navh gelukkig dat je foliumzuur nu goed op peil is. Al blijft het na zo'n eerste keer vast nu extra spannend.  Hoop dat alles bij de volgende zwangerschap helemaal goed zal zijn voor jullie?
@jongevrouw ik snap je gevoel hoor had nu ineens pas op dag 39 en 40 positieve testen. Positief blijven en maar doorgaan hij komt echt wel uiteindelijk!! Geduld is een schone zaak hahah. Maar kut is het wel, vond ik ook. Toen ik eindelijk een positieve test had was ik zo blij. Leek wel alsof ik al zwanger was zo blij haha 
@Marr  als ik van die eerste positieve test uitga (dat was echt knaltest) zou mijn NOD overmorgen zijn. Spannend. Al heb ik sinds gisteren eind van de dag al steeds wat menstruatiekrampen onderin buik. Dus vrees toch dat ik ongesteld wordt. Maarja wacht rustig af. ??

Pimpeloentje snap dat je het spannend vindt je kan altijd nog even een extra dagje wachten sommige vrouwen maken ook later pas hcg aan. Zal in ieder geval voor je duimen.
Romana mag ik vragen waarom dat onderzoek is gedaan? Had je ergens twijfels over? Duurde het langer? Wanneer zou adviseren om zo'n soort onderzoek te laten doen?
Nicolle B tnx! Voel me echt als pudding op het moment haha dacht echt heb ik weer en ongesteld en een griep te pakken, tuurlijk joh waarom ook niet.
NavH jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat het weer snel raak mag zijn voor jullie al snap ik dat het dan ook heel spannend zal zijn. 
Kkkk spannend bijna je NOD nog een paar dagen. Hopelijk zijn die krampen iets anders en geen menstruatie. 

Hey allemaal!
Ik sluit me voor het eerst aan op een forum :)
Ik zit in mijn tweede ronde, alles nog zeer nieuw en volop op ontdekking. Deze maand met ovulatietesten geprobeerd.
Gisteren heb ik mijn eisprong gehad (vermoedelijk), maar ben er bijna zeker van van wel omdat ik dit kon voelen. 
Mijn NOD is normaal gezien 20 september... Ik kan beginnen wachten! 

hahaha ik had één keertje hetzelfde, die kwak dat eruit kwam. Ik heb me 10minuten-kwartier op bed gelegd, en toch kwam er een hele kwak uit. De andere dagen niet. Wie weet is er bij onze partner meer uit gekomen dan anders... geen verklaring voor! 

Pimpeloentje, Ja verder wel redelijk regelmatig, 24-26 dagen, sinds mei (na verwijderen spiraal) De eerste cyclussen niet echt eisprong bijgehouden. Vorige cyclus had ik op dag 13,14 positieve ov testen, op dag 15 mn eisprong ook echt gevoeld. Deze ronde niet echt een knaltest en ook geen eisprong gevoeld... heel vreemd! Hoop zo dat ik volgende ronde mn eisprong weer wel beter kan vinden!
Vandaag weer wat meer afscheiding, wat dunner. Ik wilde bijna weer beginnen met ovulatietesten, maar mn barmoedermond staat heel laag, veel lager dan bijv een week geleden. Dus zeker niet in de vruchtbare dagen. Nog even een vroege zw test gedaan, maar negatief... dus laat die menstruatie maar gauw doorbreken en vol frisse moed beginnen aan de volgende ronde ? ronde 6

Terug
Bovenaan