@zwindo Ahw balen!! Succes de volgende ronde. Hier nog geen signalen van ongesteld worden. Heb sinds gisteren een beetje last bovenin 1 borst maar volgens mij komt dat door een verrekt spiertje. Gisteren misschien iets te fanatiek het huis schoongemaakt ? het voelt ook heel anders dan de pijn die ik normaal voor m'n ongesteldheid heb. Ik ben een beetje bang geworden voor het testen. Zondagochtend dus een vroege gedaan en die was negatief.
@jonge vrouw anoniem wat vervelend dat je eisprong zo'n probleem is. Ik snap dat het veel onzekerheid geeft. Je zou het altijd nog een keer met de gynaecoloog kunnen overleggen.
@KSAS tja dat wachten kennen we allemaal helaas. Wel vervelend dat je niet weet wanneer je piek was. Heb je verder wel een regelmatige cyclus? Fingers crossed dat het gelukt is deze ronde ?
@jonge vrouw anoniem wat vervelend dat je eisprong zo'n probleem is. Ik snap dat het veel onzekerheid geeft. Je zou het altijd nog een keer met de gynaecoloog kunnen overleggen.
@KSAS tja dat wachten kennen we allemaal helaas. Wel vervelend dat je niet weet wanneer je piek was. Heb je verder wel een regelmatige cyclus? Fingers crossed dat het gelukt is deze ronde ?