NOD september 2019

@zwindo Ahw balen!! Succes de volgende ronde. Hier nog geen signalen van ongesteld worden. Heb sinds gisteren een beetje last bovenin 1 borst maar volgens mij komt dat door een verrekt spiertje. Gisteren misschien iets te fanatiek het huis schoongemaakt ? het voelt ook heel anders dan de pijn die ik normaal voor m'n ongesteldheid heb. Ik ben een beetje bang geworden voor het testen. Zondagochtend dus een vroege gedaan en die was negatief. 
@jonge vrouw anoniem wat vervelend dat je eisprong zo'n probleem is. Ik snap dat het veel onzekerheid geeft. Je zou het altijd nog een keer met de gynaecoloog kunnen overleggen. 
@KSAS tja dat wachten kennen we allemaal helaas. Wel vervelend dat je niet weet wanneer je piek was. Heb je verder wel een regelmatige cyclus? Fingers crossed dat het gelukt is deze ronde ?

Hier weinig nieuws. Net sinds zaterdag van mijn menstruatie af.

Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Ik pas mijn gegevens even aan

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindjePOSITIEVE ZW TEST! 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 4 september – Knufje – 29 jaar – ronde 3 – 1e kindje 
NOD 4 september – Snicks -? – 1e ronde – 1e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – Nathalie Xx -? – 5e ronde – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 10 september – Pimpeloentje – 25 jaar – 4e ronde – 2e kindje 
 NOD 12 september – KKKK – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje 
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 16 September? – Lovem – 1e ronde – 1e kindje
NOD 19 september – Mientje – 33 jaar – Ronde 13 – 1e kindje 
NOD 20 September – lis – 30 jaar -2e ronde – 2e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 24 september? – Mystery – 39 jaar – ronde 4 – 6e kindje, 1e gezamenlijk
NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje
 NOD 25 september? – Aapje – 28 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 30 september – Marr -? – 3e ronde –

Goedemiddag dames
Mijn naam is Romana ik ben 29 jaar en heb een dochtertje van 2 jaar 
Ik heb even met jullie meegelezen en wilde mijn ervaring met jullie delen met de hoop dat jullie hier misschien iets aan zullen hebben.
Ik gun het jullie allemaal zo van harte En wil graag helpen waar ik kan door jullie allemaal te poweren 
Ik heb zelf op 6 dec 2016 (6e cyclus dag)een HSG onderzoek gehad hierbij word een dun slangetje een stukje in de baarmoedermond geplaatst en word er een vloeistof naar binnen gespoten om te zien of de eileiders goed open staan dit word beoordeeld door middel van een röntgen foto je mag zelf ook mee kijken 
bij mij zat alles goed en heb op de 11dec dag sex gehad en teste 31 dec positief 
Ik heb zelf t idee dat door dit onderzoek de boel een beetje schoongespoten is en ik daarom zwanger ben geraakt. Maar dat weet ik niet zeker want was niet zo zeer  bezig voor een kindje 
De tekens die ik kreeg voor de NOD waren :
heel veel dromen zowat de helenacht door 
honger meer dan normaal
hoofdpijn
heel erg moe 
een gave huid in mijn gezicht
een licht gevoel van blaasontsteking 
op ong. Dag 24 van mijn cyclus(28dagen) donker rood bijna bruin bloed verlies 2 veegjes
Vanaf 3 dagen na de NOD
gevoelige darmen 
pijnlijke tepels
HONGER 
moe moe moe 
en dacht dat ik griep kreeg maar dat gebeurde niet 

Ik weet dat elke vrouw andere symptomen en tekens kan ervaren maar ik personelijk vond t fijn te horen/lezen hoe andere vrouwen deze periode hadden ervaren
Ik hoop dat jullie hier toch iets aan zullen hebben en ben bereid vragen te beantwoorden mochten die er zijn
Vind t wel spannend heb nog nooit mee geschreven op een forum maar kon me vandaag niet bedwingen wil jullie bij deze allemaal heel veel geluk zegen en succes toewensen ❤️
Groetjes Romana?

Ik wil ook even mijn ervaring delen. Op 1 september 2018 had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Helaas hebben wij met 22 weken en 1 dag afscheid moeten nemen van ons dochtertje Sophie. Bij de 20 weken echo bleek zij een open ruggetje te hebben. Wij hebben diverse onderzoeken laten doen, maar prognose bleef slecht.
Ik blijk zwanger te zijn geworden een week nadat ik klaar was met ongesteld zijn. Dit is dus in een periode dat de kans laag is. Wat ik hiermee wil zeggen is dat elke keer dat je het doet er een kans is dat het raak is. Natuurlijk zijn er dagen dat de kans groter is. Ik hoop dat ik jullie hiermee ook een klein beetje hoop geef.
Wij gaan nu ronde 3 in voor een tweede kindje. Ben helaas vorige week ongesteld geworden.
Ik wens iedereen die zwanger is een hele fijn en mooie zwangerschap toe. En voor de andere heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn.

@navh wow wat erg! Vreselijk. Gebruikte je wel foliumzuur dan? Hopelijk mogen jullie snel een positieve zwangerschapstest krijgen van een gezond kindje ❤
@jongevrouw nog steeds elke dag aan de ovulatietesten? Op welke dag zit je nu? 
@KSAS je hoeft maar 1 lucky shot te hebben dus zou wel kunnen. Maar zou er zelf ook niet van uit gaan om teleurstelling te voorkomen. ?
@pimpeloentje spannend. Je NOD is morgen he? Ga je morgenochtend testen of wacht je nog een extra dagje?  
Ik schreef gisterenavond dat ik menstruatiekrampen had. Heb dan gisterenavond en vanmiddag weer gehad maar nog geen menstruatie.. beide borsten ook pijnlijk als ik erop druk. Maarja dat kan ook gewoon betekenen dat de menstruatie er aan komt.. nog maar even afwachten. Mijn nod is 11 september als ik de duidelijkste ovulatietest aanhoudt. Maar 12 september als ik de 2e iets minder maar nog steeds heel duidelijke ovulatietest aanhoudt...

@KKKK jazeker, op het moment dat mijn man en ik uitspraken graag een kindje te willen ben ik meteen foliumzuur gaan slikken. Helaas is het alsnog misgegaan. Ik slik nu sinds mei de verhoogde dosis foliumzuur welke alleen via de huisarts te krijgen is. Ben ook eerst mijn bloed gaan prikken voordat we het weer gingen proberen. Mijn foliumzuur is nu goed waardoor we sinds juli het weer aan het proberen zijn.

@KKKK wat spannend! Nog even geduld. Ik zou denk ik de meest positieve test aanhouden omdat hij wel leek af te lopen de dag erna. T LH hormoon is natuurlijk niet direct uit je lijf dus logisch dat de testen er na wat lichter zijn, had ik zelf ook. 
@NavH, voor jullie misschien nog wel extra spannend! Duimen voor een positieve test! Wij hebben zelf destijds bij Jan de Koning een vroege echo laten doen met 15 weken voor t geslacht, maar hij kijkt ook al veel dingen na van de 20weken echo. Vond ik zelf wel fijn.. maar misschien vinden anderen dat juist niet, is natuurlijk heel persoonlijk. 

Terug
Bovenaan