NOD september 2019

Nicole B helemaal vergeten te reageren op jou laatste post, maar mijn man weet dat ik ovulatietesten gebruik. Hij weet alleen niet precies het moment wanneer hij positief is. Vorige keer heb ik het wel gezegd, maar weet niet of ik het deze keer ga zeggen. 

Maja wat spannend! Ben benieuwd wanneer je de vaste smiley krijgt. 

Hey dames vraagje 
Hoe zit het nou met saunas en warme baden tijdens je eisprong of innesteling  ?
Ik lees daar zoveel  verschillende verhalen over.
Ik weet het als je overal moet letten kun je je zelf het beste opsluiten  in een bezem kast en alleen water drinken want niks is goed.
Maar stiekem omdat  ik er zo mee bezig ben vraag  ik me toch  elke keer af of dit wel bevordelijk is voor je ei sprong en innesteling
Ik ben net lekker in bad geweest en hou van lekker heet douche en in bad zitten ik had dit echt even nodig even lekker ontspannen. Maar stiekem maak ik me dan toch wel druk en voel  ik me schuldig  van wat als dit helemaal  niet goed is ervoor. 
Bedoel je wilt  dit zo graag ? 
Hebben jullie hier ook last van ?
Of is het echt weer een ding voor mij?

Nicolle B ik kan me niet voorstellen dat een warm bad een negatieve invloed heeft op je eisprong, omdat je kerntemperatuur mogelijk ietsje stijgt, maar niet dusdanig veel dat het de eisprong zou belemmeren. Ik ga zelf nooit naar de sauna, dus wat er dan gebeurd met je kerntemperatuur weet ik niet. Misschien als die echt oploopt tot gehalte koorts, dat het dan niet goed is? Maar sporten is ook niet slecht voor je eisprong, daarbij stijgt je temperatuur ook. 

Nee ik zou me niet te druk daarover maken en lekker genieten en ontspannen van de warmte (schrijf ik moment vanuit een heet bad hihi) 

Maja, fijn is dat he als je duidelijkheid hebt. Ik ben benieuwd of hij zo nog 2 dagen blijft door knipperen en op de 24e meest vruchtbaar aangeeft of dat je je eisprong eerder hebt. Hoe lang is je cyclus gemiddeld? 
Nicolle B, Volgens mij is dat voor ons vrouwen niet erg en kun je dus gerust genieten van je warme bad ontspannen is juist belangrijk. Ik weet wel dat het voor mannen word afgeraden ivm de zwemmers. Ik hou zelf ook van heet douchen en ik heb er eigenlijk nog nooit rekening mee gehouden.

Ik ben mijn vruchtbare dagen ingegaan vandaag, verwacht de 25e mijn ei. We zijn wel al zo'n 1,5week bezig met om de 2 dagen klussen.. internet zegt dat dat het meest ideaal is voor de zwemmers van mijn man... 
Iemand anders nog "tips" om alles soepel te laten verlopen tijdens eisprong en hopelijk innesteling?
Wij gaan volgende week op vakantie dus hoop dat al die ontspanning de eventuele innesteling wat mee helpt haha. 

Thnx voor jullie reacties.
En ik zal  me inderdaad ook druk maken om niks. Mja je wilt het zo graag. 
Liever  gisteren als vandaag?
Indd lekker ontspannen  farru. Ik ben nu ook op vakantie  en gisteren of vandaag  mn eisprong gehad. Dus ben benieuwd ?
Verder weinig  tips eigelijk  gewoon lekker optijd  her gezellig maken met je man?

Oh heerlijk Nicolle B. Wie weet helpt het wel mee, ik hoop zelf dat ik het toch iets meer los kan laten. Geniet van jullie vakantie en de warme baden ?.
Ik heb deze ronde trouwens besloten om het echt weer even gezellig te maken. Het was soms zo van "nou vooruit het is weer tijd" dit keer vanalles in huis gehaald zodat het voor mijn man niet zo standaard gaat worden dus wij beginnen dit weekend met chocolade body paint ?‍?

Terug
Bovenaan