NOD september 2019

Hey dames
Vandaag een postieve ovulatietest gehad  dus waarschijnlijk  morgen nog 1 en dan morgen of overmorgen mn ei sprong
Dus ik ga van 6 september naar ongeveer 3 september. 
Wat ben ik hier blij mee zeg weer een kortere cyclus voor mijn doen van rond de 32 a 33 dagen ?

NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindje
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 7 september – Zwindo – 28 jaar – ronde 4 (Sinds miskraam maart) – 1e kindje
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
NOD 20 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje

Maja dankjewel voor je berichtje. Vandaag een half uur cardio gedaan en daarna nog 40 minuten krachttraining. Voel me gelijk weer wat lekkerder erna. Met krachttraining train ik niet te zwaar ik moet 3 goede sets van 12x kunnen halen redt ik het niet pak ik hem lichter. Ik had toen ik in april zwanger was opgezocht naar sporten tijdens zwangerschap en toen hadden ze het heel erg over dat je hartslag niet boven de 130 ofzo mag komen. Nou ik kan je vertellen dat zodra ik cardio doe mijn hartslag omhoog schiet naar de 160-180 haha. Als ik daarna loop daalt hij wel ook weer heel snel. Dus ga nog even op onderzoek uit of dit ook effect heeft op het moment dat je zwanger probeert te worden. Het balen van mn lichaam ook een beetje teleurstelling in mijzelf dat ik mij zo heb kunnen laten gaan. Ik heb dit zelf veroorzaakt en het is niet zo dat mijn lichaam is veranderd omdat ik een kind heb gekregen dan had ik het makkelijker voor mijzelf kunnen accepteren.

Nicole B wat fijn zeg! Heerlijk dat je nu een kortere cyclus hebt. Ik ben zelf ook aan het testen en zie bij mij het streepje al een klein beetje oplopen volgens mijn fitbit is mijn ovulatie donderdag dus ben benieuwd of die gelijk heeft. 

Ook super spannend  zwindo.
Het rare is dat die eergister nog heel licht was en gister echt knal positief terwijl normaal  zie ik hem ook oplopen. Ben benieuwd wat die vandaag zegt wij hebben het in ieder geval gisteren  gezellig gemaakt en vandaag weer?

Nicole B inderdaad ook erg spannend. Deel jij met je vriend/man wanneer je ovuleert of juist niet? Ik heb net mijn test gedaan en begint al een goede lijn te worden, maar is nog geen knaller. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Ik had het helemaal verkeerd berekend, want mijn nod is nog in augustus. Voor nu ga ik dan naar dat topic en als het niet raak is, zien jullie mij hier weer terug :)

@zwindo  ja ik deel dat met hem en zeg dan kom het is tijd kindje maken???
Haha nee grapje .
Maar hij weet er wel van en we maken het deze  dagen dan erg gezellig. 
Moet zeggen dat ik nu ook echt buikpijn heb dus merk dat ik mn ei sprong heb of ga krijge
Deel jij het met je man/vriend ? 

Nicolle B Wat fijn dat je cylus wat korter is! Je bent op de goede weg :).
Zwindo Wat fijn dat het goed voor je voelt. Dan moet je het vooral doen. Ik las inderdaad ook iets over een verhoogde hartslag tijdens je zwangerschap. Dit is dan bij een heet bad maar heeft te maken met een hoge hartslag. ''Door een te heet bad neemt je hartslag toe en hierdoor wordt de bloedtoevoer richting de baarmoeder verminderd. Dit kan nadelige gevolgen hebben voor de ontwikkeling van jouw baby.''
Ik gebruik nu de ovulatietest van Clearblue en daarnaast ook een app Menstruatiecyclus & ovulatie (icoontje is een dagboek met bloem). Zondag ben ik begonnen met de ovulatietesten omdat dat dag 8 was en mijn cyclus 28-29 dagen duurt. Zondag en gisteren gaf hij een leeg rondje aan, wat logisch is want toen was mijn zwangerschapskans ook laag. Nu staat er op de app dat mijn vruchtbaarheid vandaag medium zou moeten zijn. Maar vanochtend deed ik de test en daar kwam weer een leeg rondje uit. Ik heb de paarse ovulatietest van Clearblue. Deze identificeert 4 of meer vruchtbare dagen. Over 5 dagen zou volgens de app mijn ovulatie moeten zijn maar ik vraag me dus af wanneer de ovulatietest dan een knipperende smiley aan zou moeten geven. Hoe veel dagen voor je ovulatie. Heeft iemand daar ervaring mee? 

Hey ladies, ik zat nog te wachten op mijn menstruatie die waarschijnlijk later zou komen dan voorspeld, doordat ik had gezien dat mijn eisprong ook later was. Inmiddels lijkt het alsof ik ongesteld ben geworden. Het gekke is dat alles anders voelt en is deze maand, dat heb ik eerder gehad toen ik hoogstwaarschijnlijk een mislukte innesteling had. Balen hier dus, maar ook nog ergens de gedachte 'zou het een innestelingsbloeding zijn?', maar ik gok van niet ;) wel fijn gesprek gehad met de huisarts en ben uiteindelijk toch doorgestuurd naar de gyn, duurt nog wel even, dus september eerst maar eens de volgende ronde. Mijn verwachte NOD is nu rond de 22e. 

Terug
Bovenaan