Vaalshkiee De gevoelige onderbuik herken ik ook van de maanden waarin ik nog aan het ontpillen was. Nu 5maand later voel ik echt een duidelijk verschil tussen de pijnen in de onderbuik of in de baarmoeder. Ik merk ook dat de hevige steken die ik voel ook wel overeen komen met de momenten van mijn ovulatie (vorige cyclus klopte dit met mijn APP) en nu ook via testen lichtjes kunnen waarnemen.
KKKK Balen dat je menstruatie er nu echt is doorgekomen. Hopelijk heb je nu een kortere cyclus. Ik denk er inderdaad aan om (indien nodig) toch ook over te schakelen op sensitest.
Ik neem al 4maand foliumzuur. Volgens de dokter was het niet nodig om iets extra in te nemen. (Wanneer ik met een vitaminedip zit, merken we op dat mijn maag niet altijd goed overweg kan met de vitaminepilletjes)
KSAS Heb je ook ovulatietesten gebruikt of heb je een vaste cyclus?
Ps: Sommige vrouwen hebben pas een week na hun NOD een positieve test. Ik hoop met je mee ! ;-)
Jonge vrouw anoniem Super dat je je eisprong hebt gevonden!
Ik herken het stukje van het "niet lukken". Vorige maand ook voorgehad op de ovulatiedag. Sindsdien heb ik er bewust voor gekozen om mijn vriend ook niet meer op de hoogte te brengen over mijn meest vruchtbare periodes. Ik merk dat hij nu ook echt meer ontspannen is.
Maar het feit dat je de 2 dagen voor je eisprong wel hebt kunnen vrijen is heel erg positief hoor !
Ik ben momenteel me al zorgen aan het maken over mijn volgende cyclus. Ik ben dan namelijk tijdens mijn ovulatie de hele week weg voor het werk :-(