NOD september 2019

@ksas ik zou morgen ochtend dan eens testen!
Ja heel fijn indd.. Vandaag en gisteren een smiley.. Laat het nu zijn dat net vanavond het vrijen niet wilde lukken.. Teveel druk voor mijn partner denk ik.. Baal er behoorlijk van:(
Gisteren en eergisteren wel geklust

Vaalshkiee  De gevoelige onderbuik herken ik ook van de maanden waarin ik nog aan het ontpillen was. Nu 5maand later voel ik echt een duidelijk verschil tussen de pijnen in de onderbuik of in de baarmoeder. Ik merk ook dat de hevige steken die ik voel ook wel overeen komen met de momenten van mijn ovulatie (vorige cyclus klopte dit met mijn APP) en nu ook via testen lichtjes kunnen waarnemen.

KKKK Balen dat je menstruatie er nu echt is doorgekomen. Hopelijk heb je nu een kortere cyclus. Ik denk er inderdaad aan om (indien nodig) toch ook over te schakelen op sensitest. 
Ik neem al 4maand foliumzuur. Volgens de dokter was het niet nodig om iets extra in te nemen. (Wanneer ik met een vitaminedip zit, merken we op dat mijn maag niet altijd goed overweg kan met de vitaminepilletjes) 

KSAS  Heb je ook ovulatietesten gebruikt of heb je een vaste cyclus? :) Ps: Sommige vrouwen hebben pas een week na hun NOD een positieve test. Ik hoop met je mee ! ;-) 
Jonge vrouw anoniem Super dat je je eisprong hebt gevonden! :) 
Ik herken het stukje van het "niet lukken". Vorige maand ook voorgehad op de ovulatiedag. Sindsdien heb ik er bewust voor gekozen om mijn vriend ook niet meer op de hoogte te brengen over mijn meest vruchtbare periodes. Ik merk dat hij nu ook echt meer ontspannen is. 
Maar het feit dat je de 2 dagen voor je eisprong wel hebt kunnen vrijen is heel erg positief hoor ! :) 

Ik ben momenteel me al zorgen aan het maken over mijn volgende cyclus. Ik ben dan namelijk tijdens mijn ovulatie de hele week weg voor het werk :-( 

@KKKK, ahhh balen dat je ongesteld bent geworden, je bent dan toch even helemaal down!
@KSAS, wij lopen vrij gelijk op, ook ik heb gisteren een test gedaan helaas negatief. Ik denk dat ik het zondag weer ga proberen, ik voel nu wel wat ongesteldheids krampen, laten we hopen dat het wat anders is. Ik ga voor je duimen!
@Liefje, ah balen dat je dan net een week weg bent!! Potje ingevroren meenemen ;);)
Nou ik zit dus ook op het wachtbankje, vreselijk vind ik dat!
Hoe doen jullie dat met wijn drinken? Ik merk dat ik zolang ik nog geen positieve test heb ik het lastig vind om de wijn te laten staan alleen ik ben ook bang dat het invloed heeft op bijvoorbeeld de innesteling. Ik bedoel dan een wijntje in het weekend hoor, doordeweeks drink ik niet.

Vanochtend geen positieve ovu test meer.. Dus nu maar hopen dat alls stress deze maand niet voor niets is geweest gezien gisteren niet lukte. Eergisteren en dag ervoor wel gevreeën. Baal echt behoorlijk.. Vandaag zal geen zin meer hebben vanavond iig. 

@jonge vrouw anoniem maar dan heb je twee keer in je vruchtbare dagen gevreeën toch? Dat lijkt me helemaal niet slecht, het zaad blijft ook nog wel 48 uur in leven dus ik zou zeggen, missie geslaagd! Zelf hebben wij door hetzelfde probleem (prestatie druk) zelfs maar 1x succesvol gevreeën in mijn vruchtbare dagen. Maar 1x kan zomaar genoeg zijn!
@anneiggy ik heb nooit alcohol gedronken, dus voor mij is het nu makkelijk ? maar ga wel volgende week met mn werk naar buitenland, waar o.a. veel rauw vlees gegeten wordt. Hoe ik eronderuit kom weet ik nog niet, maar ik ga het zeker niet nemen (maar ik ben ook wel echt zo'n control freak..) 

@KSAD en heb je een test gedaan vanochtend?
@Liefje vervelend dat je dan een week weg bent. Zit je eisprong precies in 't midden van die week? Misschien heb je geluk en komt ie aan het begin of einde van de week zodat je voordat je weg gaat en als je terugkomt nog kunt klussen en hopelijk is dat dan voldoende.
@KKKK ik slik foliumzuur waar ook gelijk vitamine D in zit.
@Anneiggy ik drink zelf eigenlijk alleen op verjaardagen ofzo. Wat soms best lastig is omdat ik dan niet wil drinken maar ik dus een 'smoesje' moet hebben waarom ik geen drankje hoef. ? Maar om antwoord te geven op je vraag...alleen tijdens m'n ongesteldheid mag ik van mezelf drinken. Ik ben daarna gewoon te bang dat het invloed kan hebben op het hele proces. Maar niet alleen met drank heb ik dat. Ook dingen zoals filet Americain laat ik staan. Ik snap echter wel dat je het lastig vindt. Zolang er geen positieve test is voel ik me ook niet zwanger ofzo.
Hier nog steeds geen ongesteldheid. Ik zit nu op dag 33. De vorige cyclus werd ik ongesteld op dag 31 en de cyclus daarvoor op dag 32. Ik heb echt pijnlijke borsten (wat ik normaal ook heb voor m'n nod maar nu is 't wel wat erger volgens mij). Verder wat pukkels (wat ik ook voor nod heb). Voor de rest nergens last van. Misschien dat ik morgen of overmorgen nog even een test doe. Zouden jullie dan een vroege test doen of een normale? En tips voor goede testen? Ik heb donderdagochtend een vroege test van action gedaan maar die was negatief. 

Ja vanmorgen getest maar helaas negatief... dus maar afwachten weer
Wij hebben deze cyclus ook gehad dat het niet lukte, is dan wel vervelend maarja ook heel logisch denk ik, zit toch soms een bepaalde druk op....
Liefje ja ik heb wel een redelijk regelmatige cyclus, heb wel ovulatie testen gebruikt maar helaas dit keer geen piek kunnen vinden... daarom is het allemaal een beetje vaag deze ronde. Hoop nu dat ik gewoon ongesteld wordt en weer met een nieuwe ronde kan  beginnen... denk echt dat het niet raak is, maar je lichaam doet soms zo vaag!!
Jonge vrouw anoniem, 2 x tijdens vruchtbare dagen is toch al heel goed! Nu op het wachtbankje, zal duimen!!! 
Anneiggy... spannend hè en wachten vind ik altijd zo vreselijk! Ik zal ook voor jou duimen!!

Blijf toch lekker meelezen hier hoor om te zien hoe het afloopt met jullie Haha. Zit zo in mijn systeem om elke dag op het forum te kijken. Ik had ook hele gevoelige pijnlijke borsten en nu nog steeds nu ik ongesteld ben, nemen sinds gisteren wel weer wat af gelukkig. Nog nooit eerder gehad maar hoef ik daar volgende keer niet druk om te maken is dus geen zwangerschapssymptoom bij mij.. Ik drink voor mijn ovulatie wel alcohol als ik in situaties ben waarin meer drinken. Maar na de ovulatie niet. En tijdens menstruatie drink ik wel gewoon genoeg als ik een feestje heb ofzo. 
@ksas vervelend blijft dat als je geen ovulatie hebt gevonden. In principe zijn de testen wel heel betrouwbaar en als je vorige maanden wel hebt gevonden is wel gek dat je nu niets gevonden hebt. Misschien is je cyclus deze keer langer? Ben je wel door blijven testen. 
@pipeloentje gebruik je ook ovulatietesten want wanneer was je ovulatie?  Ivm berekenen van je nod? Spannend hoor! 
Succes allemaal???

Terug
Bovenaan