NOD september 2019

@gebruiker10153679: ik had mijn eisprong zondag 8 september, duidelijk gevoeld. En heb hetzelfde gevoel als jij. Steekjes , krampen. Maar nu zijn we een week verder en heb al enkele dagen een ander gevoel. Iets dat ik nog niet eerder heb gevoeld, namelijk een blijvend gevoelig gevoel onderin de buik , voornamelijk baarmoeder. Ook last van mijn bekken en gewoon over het algemeen raar. Vrijdag 20 september normaal NOD. Wat jij voelt ,  voel ik ook :) 

ieeh! morgen nod.. ben benieuwd hele werk al steekjes en trekkerig gevoel aan mn litteken van keizersnede en soms wat misselijk
vind maar lastig die kwaaltjes die alle kanten op kunnen

@Vaalskhiee wat fijn om te horen dat jij dat ook hebt ;) ik denk echt dat dit niet tussen mijn oren zit. Het voelt gewoon anders als anders! Spannend he! Hopen dat dit goede tekens zijn :) 
@jonge vrouw anoniem ik weet dat dus ook niet..ergens denk ik: dit kan helemaal niet, want een innesteling is nog te vroeg, en ik voel het eigenlijk de hele dag door af en toe. Maar ik voel wel wat :) 
@IDK spannend!! Wanneer ga je testen? 

ik denk woensdag haha dan ben ik vrij, heb geen zin om snel snel sochtends te testen ,.toch bang voor teleurstelling + bij mn vorige zwangerschap en de mk teste ik na 1 week pas positief

Hoi allemaal,
ik heb af en toe met jullie meegelezen en ik heb al veel positieve zwangerschappen geteld. 
De afgelopen maanden heb ik een onregelmatig cyclus tussen de 23 en 36 dagen. 
Morgen zou ik, als ik de langste cyclus aanhou, ongesteld moeten worden ( of niet..)
De 10e had ik opeens een hele lichte bloeding bij afvegen, was paar uur later weer weg. Ik hoop dat het een innesteling is geweest. 
Ik heb al een paar dagen minder eetlust en voel mij wat wiebelig. 
Man, deze wachtdagen zijn zo irritant!!

Terug
Bovenaan