NOD september 2019

Ik kan me hier toch ook nog aansluiten ☺️ 12e maand van de pil, 1ste ronde letrozol 2,5mg (pcos) dinsdag cd11 een mooi ei van 15mm wilde vandaag weer kijken hoe groot hij was maar was al gesprongen ? gister ochtend een smiley maar test maar 1x per dag dus zal eergister avond de piek wel al begonnen zijn. Vanaf dinsdag om de dag geïnsemineerd dus gister verder niet, nu hopen dat het genoeg was en ik deze maand meteen “6 gooi met de dobbel” en dus zwanger ben. Mijn nod is 29/30 september.

Ook ik schrijf graag weer een keer mee om deze lastige twee wachtweken door te komen. Ik slik Clomid 50mg en deze ronde helaas enorm vertraagd. Nu denk ik wel dat ik afgelopen zaterdag mijn eisprong heb gehad. Dus weer op het wachtbankje tot 28 september.. Als het deze ronde niet is gelukt, ga ik door met Clomid 100mg. Spannend dames! 

Hoi meiden, 
Mijn NOD is 23 september. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag me positieve test gehad. Per toeval, want ben alles behalve bezig met me cyclus. Maar ik dacht ik test eens even en jawel hoor. We hebben in die week vaker geklust dus dat zit sowieso goed.

Nu 7dpo nergens last van, enkel soort kleine drukjes in me onderbuik. Alsof iemand met de vinger in je buik port. We wachten rustig af en zien het wel. 

Mag ik me hier ook aansluiten?
Wij zijn begonnen met ronde 1, super spannend! Mijn NOD is 29 September, precies als we op vakantie gaan. Ik denk dus maar 1 dagje eerder met een early test testen. Vandaag 1 dag DPO en voel me misselijk en warm (alsof mijn hoofd de hele dag al gloeit...) Google zegt dat dat niks kan zijn maar zo worden het 2 lange weken :p

@vloerkleedje dat heeft echt te maken met je ovulatie. Je zit in deel twee van je cyclus en meestal houdt het even aan. Amper mensen die 14 dagen last hebben van van allerhande kwaaltjes. Tenzij je lichaam nog moet wennen aan geen nep hormonen. 

Terug
Bovenaan