Jonge vrouw anoniem, ahhh dat is balen he?! Jullie zijn wel niet de enige misschien geeft dat een beetje troost! Mijn man heeft daar ook last van en zoals we hier lezen nog veel anderen. Mijn man gaf zelfs aan dat het niet perse alleen de druk is maar iedere dag of om de dag is soms voor een man ook niet altijd fijn, moeten presteren na een lange drukke werkdag en dan de dag daarna weer, dat lukt dus ook niet altijd. Ik ben blij dat hij daar zo open over was want ook ik heb net zoals iemand anders hier zei besloten om mijn cyclus niet meer zo te delen met mijn man.
Voorheen wist hij het gewoon omdat ik rond mijn ovulatie er ineens helemaal klaar voor was, en de week ervoor en erna kwam het wanneer het uitkwam(soms dus ook maar bijv 1x per week ivm werk). Deze ronde ben ik direct na mijn menstruatie begonnen met om de dag of 2 dagen klussen (voor mij dus niet spontaan maar mijn man vind het ideaal omdat het "spontaan" is voor hem. Maar dat heb ik er voor over nu heeft hij geen idee wanneer mijn ovulatie komt en het ritme zit er in dus ik hoop dat ik niks verklap met mijn gedrag rond eisprong.
Het is soms een beetje moeten en plannen maar ikzelf heb daar gelukkig niet zo'n problemen mee.
Hopelijk hoeven jullie na deze ronde niks meer te veranderen of te plannen, want 2x klussen voor je ovulatie is echt wel prima! Succes met wachten.