Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anneiggy wat spannend idd, ben benieuwd!
Ik had me ook voorgenomen om niet te testen, helaas vanochtend 8dpo gestrest,? natuurlijk.. Negatief. Verwacht ook elke x dat het negatief is, maar als die daadwerkelijk negatief blijft en de duivels komen dan heb ik een echte dip in me empties!
Oeh, wat spannend Anneiggy, ik hoop op een positieve test morgen!
Dat is inderdaad wel erg vroeg Farina, probeer je in te houden, haha, hoe moeilijk ook..
Kimsterr zo lastig, maar ik weet dat het beter is om het niet te doen. Alleen die aller laatste week/dagen die zijn het moeilijkst.. Dan begin ik me de dingen af te vragen haha
@Farinda, ooooo zoooo moeilijk he! Ik was die teleurstellingen zat dus vandaar dat ik geen testen meer in huis had zodat ik ook niet kon testen.
Maaaar ik had net testen gekocht voor morgenochtend en ik kon mij niet inhouden dus heb toch een test gedaan ennnmm ik ben zwanger! Wat een enorme verrassing, wat ben ik blij en pfff wat een stress.
Ik wens jullie allemaal zo snel mogelijk een positieve test toe en heel veel sterkte met de wachtweken als je er nog middenin zit!
Anneiggy : Van harte gefeliciteerd ! Super nieuws ! :-D
Hier nog 8 dagen op het wachtbankje . Vandaag enkele roze veegjes.
Zaterdag had ik weer steken in mijn baarmoeder en sindsdien heb ik heel erg veel last van slapeloosheid. Ik ben altijd al een slechte slaper geweest, maar nu ga ik uit mezelf al om 21u30 in bed liggen en nog zie ik elk kwartier op de wekker.. Ik ben momenteel doodop, maar slapen lukt gewoon niet. Ook reeds enkele dagen geconstipeerd en vandaag kwam een van mijn leerlingen zelfs vragen of ik zwanger was. Mijn buik is dan ook echt opgezwollen van de constipatie (veronderstel ik).
Waauw, Anneiggy van harte gefeliciteerd met je positieve test. Wat moet dat een bijzonder gevoel geven!
Liefje, wat balen dat je zoveel last hebt van slapeloosheid. Kan je niet iets homeopathisch slikken of wat later op bed gaan waardoor je beter in slaapt en wel uren kan maken?