NOD september 2019

@facha, spannend! Hopelijk blijven de duivels weg

@idk zo weetje wel al een beetje stiekem dat je wss een latere innesteling hebt of juist langer doet over de hcg aanmaak. Ik ga voor je duimen! 

@vaalshkiee jammer, maar geef de hoop niet op, je zit nog twee dagen voor je NOD!

Ik voel op dit moment echt hele rare dingen in me onderbuik. Ook een beetje opgeblazen. Toilet bezoekje is al geweest dus dat kan het niet zijn. Ik weet dat ik rustig moet zijn, maar telkens als ik iets voel wat ik niet ken of iets vind weg hebben van menstruatie krampen dan schommelen mijn emoties dramatisch! 

Hoi Allemaal, wij zitten nu in ronde 1e. Ik had zaterdag 7 september een ? op de ovulatietest.  Wanneer zou mijn NOD dan zijn??? Merk dat ik het allemaal best spannend vind en er veel mee bezig ben....

Hoi Gebruiker10162852, 
Als je een LF van 14dagen zou hebben, zou je NOD deze zaterdag moeten zijn :). Ik duim met je mee. Veel succes! :) 

Lieve dames, zouden jullie met me mee willen denken? 
Vanaf het begin. 
Ik ben nu een jaar gestopt met de pil ik mei had ik een positieve test helaas 12 juni een miskraam gehad met 7.2 weken. Nu sinds toen als 3 keer een eisprong gehad met elke keer een LF van 12 dagen (werd op dag 12 ongesteld) ik heb nu 4 september een positieve ovulatie test gehad. Nu zou ik dus van uitgaande 5 sept een eisprong vandaag op 13dpo zitten. Maandag avond 1 keer bruin bij afvegen. Dinsdag ook af en toe vandaag ook minimaal.. maar geen ongesteldheid.. weet dat ik geduld moet hebben maar dat is zo moeilijk vooral als je al een jaar bezig bent en een miskraam hebt gehad.. Ow ja vandaag en test gedaan die was negatief.. de ronde dat ik zwanger geen ovutesten gedaan toen had ik de dinsdag voor ik een positieve test had ook bruinverlies en oo zondag de positieve test maar toen met die test zat ik al wel op dag 33 en ik zit nu ook op dag 33. Ik heb eigenlijk in dat jaar nog nooit een LF gehad langer dan 12 dagen..
Sorry voor het onsamenhangende verhaal..
maar wat denken jullie? Late innesteling? Of zal ik gewoon morgen ongesteld worden... 
dankjulliewel

@annoot doe gewoon anders ff een test voor de zekerheid.. Als ie negatief is nog ff afwachten of je menstruatie komt en zo niet over paar dagen nog testen.

Hier niet veel nieuws.. Wachten... Wachten.. Wachten ergens denk ik dat het niet raak is.. 12 sept ong eisprong gehad. Wel zo'n zwaar gevoel in mn onderbuik zeg maar lastig uit te leggen.. Afwachtej dus

Terug
Bovenaan