NOD september 2019

Hoi Kimsterr,
heb al vanalles geprobeerd van homeopathische middelen maar tot nu toe nog niets dat werkt.
Ben ook al eens pas om middernacht in bed gekropen, maar ook dan lig ik nog wakker tot 5u30. De wekker loopt een uurtje later af.

Anneiggy gefeliciteerd! Zit ondertussen al meer in het oktober forum maar lees af en toe nog even een beetje mee toch benieuwd hoe het met iedereen afloopt deze ronde haha maar jij hebt in ieder geval een positieve test! Super fijn. 

Anneiggy gefeliciteerd! Dan klopte het symptoom grotere borsten haha! Ik blijf het altijd zo vreemd vinden dat je bv nog op andere dpo dagen negatief test en in eens op of na nod positief. Maar een streep is een streep! Geniet ervan! 

@idk wat vervelend.. Misschien duurt het iets langer? Ik ben een x bijna 3 weken overtijd geweest en raakte ook in de stress.. Ik hoop voor je dat het optijd nog komt Of nog mooier.. Een latere positieve test omdat je nu nog onvoldoende hcg aanmaakt. 

@idk heb  je ovulatietesten gebruikt? Zo niet dan kun je eens een langere cyclus hebben komt wel erg vaak voor. Hoop dat je snel positieve test mag zien???

Ik lees hier al een tijdje mee. Mijn NOD is vandaag, en heb echt menstruatie krampen. Dus mocht het uitblijven ga ik denk ik morgen of vrijdag testen. Ik heb deze ronde gebruik gemaakt van ovulatietesten en weet dus wanneer ik me eisprong had. Helaas heb ik in mei een miskraam gehad en heb ik in juli daarvoor alsnog een curretage voor gehad omdat ik nog weefsel zat. Ik hoop zo dat me menstruatie wegblijft. Maar ben er bang voor. 

nee geen ovu testen gebruikt, mwaaah heb echt regelmatige cyclus :) 
dit is de 1e ronde, met mn zoontje en mn mk teste ik pas na een week dus geduld maar weer.... pffff

Terug
Bovenaan