NOD september 2019

Het blijft toch maar spannend allemaal!
Ik heb morgen ongeveer mijn NOD. Moeilijk om er niet de hele tijd aan te denken en steeds te focussen op mogelijke symptomen... 

Hoi allemaal. Hier eigenlijk ook nog weinig nieuws... bij mn kortste cyclus is mijn NOD 22 sept en bij mn langste cyclus 24 sept. Nog op het wachtbankje dus! Gisterochtend wel flink beroerd geweest maar naarmate de dag vorderde werd t beter. Ook erg moe maar kan ook van t vele werken zijn... verder voel ik eigenlijk niks hahaha. 
Al mensen met positieve testen??

Spannen allemaal meiden! Ik heb nog steeds af en toe die krampjes en steekjes. Wel minder als begin van de week/ weekend. Wel ben ik al 3 dagen op rij rond een uurtjr of 4 misselijk. Jeetje..wat kan je lichaam toch signalen afgeven he! Of je voor de gek houden ;). Mijn NOD is denk ik maandag of dinsdag want mijn cyclus is altijd 28/29 dagen. Heb dus een iets kortere lf. Succes allemaal ladies!

Wow we zitten allemaal super dicht bij elkaar qua NOD!
Hebben jullie op dit moment verschijnselen die op zwangerschap of nadere menstruatie kunnen wijzen? 

Ik had net een heel klein beetje bloed na toiletgang, dus ik wordt denk ik toch ongesteld. Maar normaal voel ik het altijd wel aankomen toen ik altijd stopte met de pip, maar nu niet. Helemaal geen buikpijn. Kans dat het raak zou zijn was sowieso heel erg klein aangezien het de eerste ronde is en ik dus nog maar net met de pil ben gestopt. Laatste week wel behoorlijk hoofdpijn. Ik denk dat ik last heb van het ontpillen...... Ik kan mij niet voorstellen dat het een innestelingsbloeding is de ovulatietest gaf een ? aan op 7 september.

Terug
Bovenaan