NOD september 2019

Hoi iedereen, 
Ik sluit mij hier ook aan. zit ook op het wachtbankje. NOD is komende dinsdag!
Ik stel me kort voor;
mama van 2 zonen van 6 en 9, al 12 maanden gestopt met de pil, in februari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (daarna mochten we 3 maanden niet zwanger worden) en nu terug elke maand opnieuw wachten wachten en die teleurstellingen telkens. Ook bang om het opnieuw mee te maken!
Ik voel sinds een dag of 3 menstruatiekrampen, af en toe een steekje, en gevoelige borsten maar nog niet pijnlijk. Best wel spannend elke keer. Hopelijk deze keer raak!
Wie wacht met testen tot NOD? Ik heb zoooo weinig geduld!
Succes iedereen! Ik lees mee!

@momoftwoboys Spannend! We zitten op dezelfde dag in spanning!

Klets graag even mee :) Moeder van een 2,3 jarige. 
Ronde nummer 4. Ik gok bij ronde 3 innesteling bloeding gehad. Helaas geen geplakt. 

Ja ik voel echt allerlei dingen!! Anders dan anders. Maar het is mijn tweede maand dus kan zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt..
Ik heb vandaag getest maar negatief. Eisprong was 8 september, cyclus 35 dagen. Dus wanneer ik ongesteld word of wanneer een positieve test. Ik zou het niet weten !!!! Morgen NOD hoogstwaarschijnlijk. 

Momoftwoboys welkom en wat spannend! Ik duim voor je! Wat ontzettend heftig die buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik snap dat je er onzeker door geworden bent.
Hopelijk op korte termijn een fijne zorgeloze zwangerschap! Ik had trouwens een week voor mn NOD getest, geen aanrader haha. Ik ga nu pas testen als mn NOD echt voorbij is. 
Zonnebloem90 spannend voor jou ook! Hopelijk is het deze ronde wel raak.
Vaalshkiee wat voel jij? Ben benieuwd welke kant het op gaat! Ik heb morgen of dit weekend mn NOD, maar voel bijna niks anders... Behalve gevoelige en wat grotere tepels, maar dat kreeg ik al een paar dagen na m'n ovulatie 

Waar ik benieuwd naar ben... Zijn er ook mensen die dicht bij hun NOD zitten en eigenlijk niks voelen?
En hoe voelde de mensen zich die onlangs positief getest hebben? 
Welkom momoftwoboys!

Filo: ik voelde me anders. Super gevoelige baarmoeder/onderbuik, sinds kort gevoelige tepels, ik sport geregeld maar sinds eisprong niks meer gedaan omdat ik de energie eigenlijk niet heb, ik voel vaak een trek aan mijn liezen alsof ze stijf zijn, soms een vlaag van misselijkheid maar niet extreem, pijn in onderrug. Die dingen... 
Ik vraag me nog steeds af hoe het komt. Ik zou het niet kunnen geloven moest het nu al gelukt zijn eerlijk gezegd.. 

Hoi dames,
Gister was mijn NOD. Heb nu net 5min geleden een test gedaan samen met mijn man. En hij werd meteen positief! Oh ik ben zo blij en begon meteen te huilen omdat ik ook bang werd omdat ik in mei een miskraam heb gehad en dat heeft allemaal zo lang geduurd met een curretage in juli als gevolg.
Dus ik hoop zo dat het nu wel goed gaat, dit word ons derde kindje ???

Terug
Bovenaan