NOD september 2020

@belgoromano, ik vond die van de action
wel heel goed om te testen. Maar kan altijd wel eens gebeuren, misschien veel gedronken? Ik zou zeker nog eens getest hebben als je van de Kruidvat 2 licht positieve testen had. Een streep is een streep toch?
en ja die wachtbank duurt lang zeg! Ik heb tot vorige maand borstvoeding gegeven dus ik kan gewoon niet letten op pijnlijke tepels etc. Maar zoals @omeltje al zei, het had fijn geweest als we dan gewoon blauw zouden plassen ofzo!

vandaag voel ik niks. Geen krampjes en niks wat mij een vertrouwd of positief gevoel kan geven. Zo jammer.. maar zoals ik al zei, ik ga er eigenlijk niet van uit dat het raak is. En onbewust hoop je dat toch weer van wel hè.. poeh ingewikkeld! Ik ga afleiding zoeken!

Na hoeveel dagen hadden jullie een positieve ovulatie test?
Heb de paarse ovulatie testen van cb. 

vorige maand had ik op dag 12 een positieve ovulatie test.

@dromertje, ik gebruik deze maand ook voor het eerst de paarse cb. Ik had op dag 9 voor het eerst een knipperende smiley. Op dag 11 (gisteren) een stilstaande smiley, dus LH piek. Nou heb ik het geluk dat mijn cyclus regelmatig is. 
Maar dag 12 lijkt me dus prima. Heb jij er wat van gemerkt dat je ook pijn in je buik hebt met je ovulatie? 
Ondanks de ovulatietest blijf ik het zo ingewikkeld vinden en houdt het me toch (teveel) bezig. 

@Dromertje 4 augustus laatste dag dat ik ongesteld was en ben 6 augustus begonnen met testen omdat mijn app de week na mijn ongesteldheid aan gaf dat ik de eisprong zou hebben. Uiteindelijk 15 een dikke streep en 16 minder. Heb alleen niet op het zelfde moment getest. Had zelf Sensitest gebruikt.

Terug
Bovenaan