Allereerste wat een super mooi nieuws Cherryblossom! Gaaf en geniet van dit mooie gevoel!
@beginnendedroom, het gaat bij mij goed. Gisteren een stilstaande smiley. Dus we hebben weer geklust, alleen nu ben ik weer bang dat we het te vaak hebben gedaan waardoor het ook niet gaat werken. Die onzekerheid is om gek van te worden... Maar nu weer wachten tot 12 september ongeveer.
Wat spannend ook bij jou, maar fijn dat je ook je eisprong hebt gevonden, nu duimen! Ik heb ook nog niet veel ervaring met ovulatietesten, maar ik heb wel het gevoel dat ik iets meer duidelijkheid in mijn cyclus krijg op deze manier.
@justmeangel, wat spannend zeg, ja je kunt niks anders dan wachten, maar is gewoon heel irritant dat het zo werkt. Hou vol!
@omeletje, ik zou ook gaan testen, helemaal spannend als je je eigen verjaardagsfeest hebt mocht het dan zo zijn. Ik duim voor je!
@alittebite die verwarring is bloedirritant. Je gaat ook allemaal dingen denken die er niet zijn. Vorige maand vond ik mijn buik opgeblazen en zat ik de hele tijd mijn borsten in de gaten te houden of er iets veranderde hahaha... Jij ook succes!
En alle dames natuurlijk, hou vol (achja we kunnen niet anders... ;-)