NOD september 2020

Hier op de wachtbank. Geen idee of het raak is. Geen klachten maar dat zegt niks. Bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden lang geen klachten gehad. 
Ik probeer mijn gedachten weg te zetten maar ben wel nieuwsgierig of het gelukt is. 
grappig dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.. spannend! 

@cherryblossom gefeliciteerd. Erg fijn en leuk.

Dan denk je dat je je lichaam kent he...
vorige cyclus eisprong gevoeld, enkele dagen nadien zoals bij mijn andere zwangerschappen trekkend en zeurend gevoel, wat misselijk,... En dan toch ineens ongi geworden :-(
Het lijkt er wel op dat er nog wat restbloed van mijn mk bij was (op de laatste echo was ook te zien dat er nog een beetje aanwezig was, maar geen hinderpaal om zwanger te worden).
JustMeAngel, er zit een verschil tussen de gevoeligheid van tests hoor! Die van Kruidvat zouden hiervoor super zijn, maar zelf geen ervaring mee. Hopelijk binnen enkele dagen duidelijk positief!
MamaVanLoesje (en anderen natuurlijk), ik duim dat het raak is!

Hoi iedereen,
Mijn 1ste post op het forum, ik lees vaker mee maar toch ook leuk om even mee te typen ?
Ik zit in de 3de ronde en mijn NOD gaat 9september zijn.
net een paar dagen mijn vruchtbare periode voorbij en nu heb ik voor de 1ste keer wat hele lichtroze soms wat bruinige afscheiding.
fingers crossed, en succes iedereen deze maand ??

@alittlebite ja dat dan weer wel, geen bloed geeft moed! ;-) Ik begrijp je verwarring echt helemaal! waar temperatuur jij mee? en hoe laat? Over een innestelingsbloeding, ik heb zoveel verschillende verhalen hierover gelezen, ik denk echt dat het bij niemand exact hetzelfde is, kleur, duur, de hevigheid.. Geen pijl eigenlijk op te trekken. Zo verwarrend en vermoeiend die wachtweken. ik let ook echt op ieder detail van mijn lichaam en ik weeeeet dat ik dat gewoon niet moet doen. Maargoed, het helpt wel om te zien dat ik niet de enige ben die zo spastisch aan het ''tracken'' is van haar lichaam. Gingen we maar ineens blauw plassen zodra we zwanger zijn, scheelt een hoop verwarring! 
Mijn NOD is pas 3 september dus nog even geduld. kon het niet laten om wat testjes te halen alvast bij kruidvat. Ik wil het liefst zsm weten omdat ik morgen een feestje heb en volgende week mijn eigen verjaardagsfeest.
Ik ga morgenochtend denk ik een testje proberen voordat ik een fles wijn voorgeschoteld krijg van mijn schoonmoeder! 
@beginnendedroom dankjewel! Ik duim terug voor jou!
@Mama D'tje ik vind de laatste dag ook niet meetellen hoor. NOD is dag nr 1 van je volgende cyclus, al komt het bij mij wel eens voor dat het savonds pas begint...of een paar dagen later... of eerder.. Blijft altijd spannend haha! 
Dames allemaal succes op het wachtbankje! Ik hoop dat september een enorm vruchtbare maand voor ons allen mag worden! 

Ik verwacht mijn nod 4 sept ! Super spannend.. dan zou ongeveer vandaag of het weekend de innesteling kunnen zijn. Had de 20ste een positieve ovu
wachten wachten wachten ... 
succes allemaal!! 

Allereerste wat een super mooi nieuws Cherryblossom! Gaaf en geniet van dit mooie gevoel!
@beginnendedroom, het gaat bij mij goed. Gisteren een stilstaande smiley. Dus we hebben weer geklust, alleen nu ben ik weer bang dat we het te vaak hebben gedaan waardoor het ook niet gaat werken. Die onzekerheid is om gek van te worden... Maar nu weer wachten tot 12 september ongeveer. 
Wat spannend ook bij jou, maar fijn dat je ook je eisprong hebt gevonden, nu duimen! Ik heb ook nog niet veel ervaring met ovulatietesten, maar ik heb wel het gevoel dat ik iets meer duidelijkheid in mijn cyclus krijg op deze manier.
@justmeangel, wat spannend zeg, ja je kunt niks anders dan wachten, maar is gewoon heel irritant dat het zo werkt. Hou vol! 
@omeletje, ik zou ook gaan testen, helemaal spannend als je je eigen verjaardagsfeest hebt mocht het dan zo zijn. Ik duim voor je!
@alittebite die verwarring is bloedirritant. Je gaat ook allemaal dingen denken die er niet zijn. Vorige maand vond ik mijn buik opgeblazen en zat ik de hele tijd mijn borsten in de gaten te houden of er iets veranderde hahaha... Jij ook succes!
En alle dames natuurlijk, hou vol (achja we kunnen niet anders... ;-)

Haai! 
Dit is ook mijn eerste post op het forum, maar ik zou graag willen aansluiten als dat mag. Dit gaat ronde 5 worden, en deze ronde wil ik ook ovulatietesten gaan gebruiken, ik ga sensitest gebruiken ivm de goede verhalen die ik op dit forum heb gelezen. 
We hebben al een zoontje van ruim 10 maanden, en dat was gelijk raak dus ik ben nog niet zo thuis in het meten. Tikje naief gedacht dat nummer 2 dan misschien ook wel snel/zonder ovulatietesten zou gaan... 
NOD is 24 september, dus ik wacht ook nog even met het starten van de testen. Maar lijkt me leuk om (vooral de wachtperiode) samen door te komen! 

@Alittlebite, Heb juist dat ik nu twijfel over mijn NOD door ovulatie testen. Ovulatie was een week later dan wat mijn app aangaf maar ongesteldheid was altijd synchroon. Maar nu zit ik op de 28ste (Hehe maand loopt ook synchroon met mijn cyclus cool!) App gaf aan 26ste NOD.

@MamavanLoesje, Heb ook geen klachten alleen beetje emotioneel maar ben ik altijd en 1 gevoelige tepel maar slaap er denk ik op whaha.

@BelgoGermano, Wat vervelend.. Vertrouwen erin houden en ik duim voor je! De een gaf aan dat action gevoeliger was dan kruidvat de ander dat kruidvat gevoeliger is. We zullen zien!

Terug
Bovenaan