NOD september 2020

@thebigdream nou ik heb nu dus nog een leeg rondje.. vind dat wat vreemd. Of is dit normaal dat je op dag 11 nog geen smiley heb? Begin wel te merken dat mijn cervix slijm anders aan het worden is. Dus zal niet lang meer duren. Ik voel er niet heel veel van moet ik zeggen. Wat me wel opvalt elke maand is dat ik wat steken heb rond/tijdens mijn ovulatie

en jij?

@JustmeAngel spannende dagen voor jou? Wanneer is je nod?
klopt het dat je dag 15 een positieve ovulatie test had of bedoel je 15 augustus?

Hi meiden! 

Ik sluit me ook even aan.
Mijn NOD is 8 september.
Ik ben nu 14 maanden bezig maar omdat het nog niet gelukt is heb ik 17 augustus een HSG onderzoek gehad en vanaf 20 aug om de dag gemeenschap gehad. 
Omdat ik vaak niet regelmatig ben (28-40) is het moeilijker te schatten, maar sinds de laatste 2 maanden weer wel (28-29cyclus) moet mijn ei 24 augustus zijn geweest. 
Ik voel wel altijd me eisprong maar het lijkt alsof het na de HSG onderzoek langer aanhoudt en er meer van voel. 24 had ik idd al een beetje krampen maar 25 aug voelde ik meer krampen en tot aan de dag van vandaag heb ik nog last.. Nu weet ik dus niet Of het een late eisprong is geweest oid. 
Ik heb 6 jaar een mirena spiraal gehad en altijd wel een soortvan krampen gevoeld zelfs na een jaar nog dat het eruit is gehaald, vandaar dat ik het niet echt meer goed weet te onderscheiden! 
Ik wacht rustig af en probeer het anders de volgende maand met Ovulatietesten! 

Ik hoop en duim voor jullie net zo hard mee als dat ik voor mezelf doe :)!

@Dromertje geen idee app gaf aan 27ste... 15 augustus was ook 15e. Was namelijk 1 augustus ongesteld en maar voor 4 dagen. Volgens mijn app is mijn cyclus regelmatig 28 dagen maar toch verschilt het vaak van 26/28. :?

Ik ga morgen een vroege test doen van Clearblue (5 dagen voor nod) ben benieuwd... en anders wacht ik tot nod. 
het is de derde ronde voor mij! (eerste kindje)
in juni gestopt met de pil, maar werd meteen ongesteld eerste cyclus 26 dagen 2e 30 en nu dus geen idee ... had de 20ste een positieve ovulatietest! Dus denk dan 14 dagen erbij optellen tot nod??? 

Spannend hoor!! Fijn weekend allemaal! Liefs 

@ gebruiker 10269588
wij lopen haast gelijk! Ik had 19 en 20 augustus positieve ovulatietesten. De app heeft de ovulatie op donderdag 20 augustus gezet. Vandaag 9 dpo en heb afgelopen week continue gerommel in de buik gehad. Steekjes/knorrende darmen etc.
Vanmorgen een vroege test gedaan met 2besure 6 dagen voor nod maar deze was spierwit. Vast veel te vroeg ? 
Net 9 dpo witte melkachtige afscheiding. Niet plakkerig. heb jij ook kwaaltjes/symptomen? Ik hoop dat de komende dagen voor ons positief gaat uitpakken ??
voor mij ook derde ronde eerste kindje. Eerste keer met ovulatie test. Ik zit inmiddels op CD 39. Had op CD 30 (savonds) en CD 31 (sochtens) positieve ovulatietest. 
Ik ben eind mei gestopt met de pil. Jij?

@xxNH wat leuk om iemand op het forum te ontmoeten die een beetje in het zelfde schuitje zit HAha! 
Wat toevallig dat we gelijk lopen! Ik ben begin juni gestopt met de pil, kreeg 12 juni me ontrekkingsbloeding en daarna 2 keer echt ongesteld! 
ik ben wel al dagen heel vermoeid en een gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Je gaat ook van alles voelen en hopen natuurlijk ... spannend hoor! Denk idd dat je te vroeg getest heb. Ik ga het morgen doen, en anders denk wachten tot volgende week woensdag ..

ik had ook 20 aug mn ovulatie test positief! En toen hebben we ook gemeenschap gehad, dus hoop het zo!! Spannend hoop dat we allebei goed nieuws krijgen ... hou je me op de hoogte? Groetjes m 

Terug
Bovenaan