Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@gebruiker 10269588
dat is cyclus dag. ?
donderdag 21 mei laatste pil genomen toen ontrekkingsbloeding 25-28 mei. Daarna een cyclus van 28 dagen en 30 dagen gehad. En nu dus een lange van nu op dag 40 ?. Nog lekker onregelmatig.. ik heb op beide dagen ook seks gehad dus laten we hopen dat we het goed hebben gedaan ?? Ik ga maandag ochtend weer testen met de early van 2besure.
ik voel ook inderdaad van alles en dan speur ik dat gelijk weer op Google en op de forums ?. en heb vandaag ook echt een mega luie dag en daardoor denk ik moe.. en afgelopen week 40 uur gewerkt ?
laat je het morgen weten als je hebt getest? Ik ben benieuwd. ???
@dromertje, wat stom zeg dat je nog geen smiley hebt, maar volgens mij kan het nog wel, ook omdat je cervix slijm nu wat veranderd.
Ik heb normaal ook niet echt heel veel last tijdens de eisprong maar deze maand in 1x wel. Het begon donderdag op de dag van lh piek en is pas vanochtend overgegaan.. nu weer afwachten. Daar ben ik niet zo goed in, maarja wie wel? ;-)
Hoop voor jou dat je vandaag of morgen toch nog een smiley krijgt!! Ik duim mee
Zojuist een knipperende smiley op de cb ovulatietest?
Vanmorgen toevallig gezellig gehad?
Ik heb de paarse clearblue ovulatie testen die de 4 hoogste vruchtbare dagen aangeven.
Zouden jullie nu de komende 4 dagen klussen of gewoon om de dag?
De een zeg elke dag is niet goed en de ander zeg gewoon lekker elke dag klussen? Wat is jullie mening?
Hoor ook weer verschil over klussen in de ochtend of de avond.
Succes dromertje, die vraag stel ik mezelf ook al die tijd?. Stel dat t nu dag 4 voor je ovulatie is en je hebt t al gedaan vandaag, dan zou ik morgen ff geen seks hebben kan t ff beter van kwaliteit worden, en de dagen daarop zou ik dagelijks doen ? hah miss klinkt dit krom.
Volgens mij is elke 36u het meest optimaal, dus dat zou je ook kunnen proberen.
@Dromertje
Ik heb dit nog eens aan mijn HA gevraagd en zij zei dat als je man/vriend geen gezondheidsproblemen heeft of bijvoorbeeld een flink hoge leeftijd dan kan je gewoon iedere dag aan de slag (haha) en heeft dat geen invloed op het zaad. Maarja, dan lees je online weer ergens iets anders..
@xxNH super spannend! Ja zal het wel laten weten hoor... denk het niet. Voel althans helemaal niets, behalve dan moe.
Maarja, mijn zus voelde ook niks toen ze zwanger was! Dus het kan wel HAha.
Hou mij ook maar op de hoogte en hoop dat we goed nieuws krijgen allebei? en anders met volle moed ronde 4 in!