Goedemorgen dames,
Lees normaal vooral mee, maar nu wordt het toch spannend en praat ik graag mee!
Ik heb vorige maand de diagnose pcos gekregen. Ik heb overgewicht en dat zou een oorzaak kunnen zijn.. Ik heb na het horen gelijk mijn eetpatroon omgegooid, minder koolhydraten, onbewerkte producten en tot mijn grote verbazing had ik vorige week een positieve ovulatie test in handen (op CD23!) dat zou toch wijzen op een enigszins korte cyclus (die daarvoor was 62 dagen).
Vrijdagavond had ik ineens wat roze afscheiding bij afvegen en gister de hele dag wat bruin.. rommelig gevoel in m'n onderbuik en vanmorgen was het ineens weg!
M'n NOD zou as vrijdag zijn als ik 14 dagen optel bij m'n positieve test, dus wil volgend weekend testen.
Op dit moment zou het me niet uitmaken of ik toch ongesteld wordt of volgende week een positieve test heb. Natuurlijk hoop ik op het tweede, maar m'n menstruatie zou ook oké zijn want dan is m'n cyclus in ieder geval heel veel korter en weet ik dat ik met mijn eetpatroon op de goede weg ben!
het is trouwens ons eerste kindje en we zijn sinds begin december bezig, dit is de 7e ronde.. fingers crossed!
Merkte dat er veel meiden zijn die rond dezelfde datum NOD hebben, dus lijkt me fijn om de spanning te delen.