NOD september 2020

Hier deze namiddag/avond veel buikkrampen gekregen. Ik vind het superspannend. Maar iedereen zit echt in hetzelfde schuitje precies! Niemand weet wat ie exact voelt en hoe of wat?. Hier heb ik heel duidelijk de eisprong gevoelt vorige week, net zoals elke maand behalve natuurlijk als die snachts komt. Lijkt me echt lastig inderdaad als je dan een onregelmatige cyclus hebt. Ik moet zeggen dat ik het ook kan voelen aan de baarmoedermond, en het slijm trouwens. 

@Dotinlove, voel me ook erg anders dan vorige maand. Vorige maand hoopte ik op zwangerschap maar buikgevoel gaf aan nee je bent niet zwanger. Nu zecht buikgevoel zwanger maar geestelijk bang voor teleurstelling. Heb net sinds een dag of 2 pijn rond mijn bekken en onderrug. Heb dat gevoel eigenlijk nog nooit gehad. En merk het ook aan het slijm. Maar wil me er niet op verheugen totdat ik een echte positieve test in handen heb. ?

@xxNH nou net getest, maar helaas spierwit hoor... dacht het al! Denk dat me ongesteldheid wel doorkomt. Dan maar met volle moed ronde 4 in! Ben benieuwd naar jouw uitslag van de week! :) 

[quote quote=10351706]@Dotinlove, voel me ook erg anders dan vorige maand. Vorige maand hoopte ik op zwangerschap maar buikgevoel gaf aan nee je bent niet zwanger. Nu zecht buikgevoel zwanger maar geestelijk bang voor teleurstelling. Heb net sinds een dag of 2 pijn rond mijn bekken en onderrug. Heb dat gevoel eigenlijk nog nooit gehad. En merk het ook aan het slijm. Maar wil me er niet op verheugen totdat ik een echte positieve test in handen heb. ?[/quote]
Dito! Ik snap precies wat je bedoelt. Something is going on, maar toch kan er iets misgaan in dit proces. Ik heb nog steeds de krampen en steekjes..

Goedemorgen dames,
Lees normaal vooral mee, maar nu wordt het toch spannend en praat ik graag mee!
Ik heb vorige maand de diagnose pcos gekregen. Ik heb overgewicht en dat zou een oorzaak kunnen zijn.. Ik heb na het horen gelijk mijn eetpatroon omgegooid, minder koolhydraten, onbewerkte producten en tot mijn grote verbazing had ik vorige week een positieve ovulatie test in handen (op CD23!) dat zou toch wijzen op een enigszins korte cyclus (die daarvoor was 62 dagen). 
Vrijdagavond had ik ineens wat roze afscheiding bij afvegen en gister de hele dag wat bruin.. rommelig gevoel in m'n onderbuik en vanmorgen was het ineens weg! 
M'n NOD zou as vrijdag zijn als ik 14 dagen optel bij m'n positieve test, dus wil volgend weekend testen.
Op dit moment zou het me niet uitmaken of ik toch ongesteld wordt of volgende week een positieve test heb. Natuurlijk hoop ik op het tweede, maar m'n menstruatie zou ook oké zijn want dan is m'n cyclus in ieder geval heel veel korter en weet ik dat ik met mijn eetpatroon op de goede weg ben! 

het is trouwens ons eerste kindje en we zijn sinds begin december bezig, dit is de 7e ronde.. fingers crossed! 
Merkte dat er veel meiden zijn die rond dezelfde datum NOD hebben, dus lijkt me fijn om de spanning te delen. 

goedemorgen dames
hier vanmorge een testje weer gewaagd alleen niet met een vroege maar een normaale 
niet zo slim natuurlijk met een normaale maar hierop zie ik zelf een heel licht lijntje moeilijk op de foto te krijgen nod is 2/3 september 
https://www.mupload.nl/img/0eilqnxths3y.jpeg

@sillasv ja ik zie het ook! Misschien kan je het ook nog met een extra vroege test proberen of over een paar dagen. Super spannend en hoop het voor je! Hoeveelste ronde is het? 

Terug
Bovenaan