NOD september 2020

t is voor mij al ergens in de 18de ronde ik hou t niet meer bij haha in iedergeval lang
in de tussentijd wel een vroege miskraam gehad 

The big dream wat fijn dat je een stilstaande smiley hebt! Ik heb ergens gelezen dat wanneer er geen klachten zijn met de gezondheid van je partner het geen ''kwaad'' kan om het ''te'' vaak te doen. Dus nu het wachtbankje op..
Sillasv wat vervelend die twijfel.. hopelijk loopt je streepje snel op!
Als ik de twee weken na mijn eisprong aanhoud kan ik 9 september testen. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we niet gaan beginnen aan te vroeg testen om teleurstellingen te voorkomen. Dus ik ben geduldig aan het wachten..

Praat graag mee. Mijn NOD is 1 september. Wij gaan voor ons 2e kindje en dit is ronde 3. Geen kwaaltjes, niks anders dan anders dus ik heb weinig hoop maargoed, we wachten af

@sillasv ik zie hem ook, en dan vooral in de randjes. 

aan al de nieuwe, welkom!! Fijn om samen lief en leed te kunnen delen! Zeker gezien we nog bijna allemaal op de wachtbank zitten. 

@mamavanG, dat je niks merkt hoeft niks te betekenen toch? Had je het wel door bij de eerste trouwens? 

@xxNH, Had eerst juist heel weinig afscheiding nadat ik op de 20ste hele erge pijn in mijn buik heb gehad. Daarna kreeg ik witte afscheiding. En nu nog steeds witte afscheiding maar ook helder slijm. Gister nacht sex gehad en mijn vriend was helemaal verbaast over hoe glibberig het was whaha. Volgens mijn app hoorde mijn NOD de 27ste te zijn. (App heeft altijd wel gelijk gehad.) Meestal is mijn cyclus 26/27/28. Nogsteeds niet ongesteld.
@Dotinlove, heb ook nogsteeds last van pijntjes. Had vannacht opeens dat ik moest overgeven vanuit het niets, maar had niks gegeten. Is mij midden in de nacht nooit overkomen.. 
@sillasv, ik zie ook het streepje!

@CJS Wat knap dat je je eetpatroon hebt omgegooid! Fijn dat je een positieve ovulatietest hebt gehad:) ik duim voor je dat je volgende week een positieve test in handen krijgt!

Terug
Bovenaan