NOD september 2020

Hallo allemaal, 
Ik heb al een beetje meegelezen. Wij zijn beide 28 jaar en gaan voor 2e ronde 1ste kindje. Iets later san verwacht is mijn menstruatie vannacht doorgekomen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopen op een vruchtbare maand voor iedereen. 
Mijn NOD is 26/27 september. Het lukt mij niet om het lijstje aan te passen sorry! 

@sillasv ik zie ook iets heeel lichts. Benieuwd over een paar dagen. 

@beginnendedroom wij wachten ook af tot de nod of zelfs een dag er overheen als die er mag komen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap alleen getest om mijn vriend ermee te verassen (was overigens erg leuk) nu samen afgesproken om samen te testen. 

@gebruiker10269588
aah jammer voor nu. Hopelijk blijft je menstruatie toch uit. Er is geen pijl te trekken op de symptomen.. helaas. 
Ik ga morgen ochtend weer een testje wagen. Gister 1 keer witte afscheiding gehad en vandaag helemaal niets. Ik heb er steeds minder vertrouwen in. Heb wel nog steeds gevoelige borsten/tepels wat lichtelijk toeneemt. En als ik op mijn zij lig voel ik meer steekjes in mijn buik rond de navel dan dat ik op mijn rug lig. Af en toe eens een vlaag van misselijkheid als ik een tijd niet heb gegeten. We wachten het maar weer af. ??

@sillasv ik zie ook iets, zeker aan de randen van de test. Spannend!!

@laurenlauren dank je wel :) ja is even spannend.. heb sinds vrijdagavond wisselend roze en bruin verlies.. dacht dat het vandaag over was maar net was het toch weer roze.. echt een ongesteldheid kan ik het niet noemen..

Hoi allemaal,
Ik sluit me hier ook aan bij jullie.
Ook NOD op 5 sept. 3e ronde.
Goede cyclus en nog geen ovulatie testen, hopelijk volgende week positieve test in handen en anders toch maar proberen met ovulatie testen.
Fingerscrossed voor iedereen!

Mijn NOD is pas 21 september en heb een vrij constante cyclus van 28 dagen maar heb nu wel 3 pakjes ovulatietesten gekocht om te kijken wanneer mijn eisprong is, wanneer zouden jullie starten met testen? Op de handleiding staat op dag 11. 

@Mamaroosd als je cyclus inderdaad vrij constant rond de 28 dagen is lijkt het mij persoonlijk wel slim om vanaf dan te testen. Ikzelf heb bijv. een langere cyclus en ben begonnen met de ovulatietesten op dag 14 in mijn cyclus en dat is nog aan de vroege kant. Succes!

Terug
Bovenaan