NOD september 2020

Hoi allemaal, ik weet niet precies hoelang mijn cyclus is, meestal rond de 5 weken. Mijn nod is dus eind september / begin oktober! 

@dotinlove die van 2BE sure? Die had ik ook naar de innesteling is rond 5 dagen voor de NOD dus dat kan niet. Ik heb ze ook besteld maar bedacht me dit later. 
@gebruiker 10268588 Vanmorgen weer negatief getest van de 6 dagen early van 2BE sure. Donderdag NOD dus heb geen hoop meer. Samen door naar ronde 4?
heb vanmorgen ook waterige afscheiding en wat steekjes in de buik dus denk wel ongesteld te gaan worden 

@xxnh, nee ik zag hem bij sensitest. Die meer al van 10mlu. Innesteling is misschien bij iedereen verschillend, maar gemiddeld is die 1 week voor de nod. Vanaf dat moment is de productie van hcg op gang. Ik heb even gekeken en bij mijn eerste zwangerschap was die 84 op de dag van nod. Maar dat was wel een tweeling, dus neem daar dan de helft van. ?

Hallo allemaal, 
Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten. 
Ik heb mijn spiraal laten verwijderen en daarna ben ik meteen ongesteld geworden (kyleena spiraal). Ik had tijdens dat ik de spiraal had een regelmatige cyclus en was elke maand netjes om de 4 weken ongesteld. Dit is onze eerste ronde, mijn cyclus is ongeveer 28 dagen.
Heeft er iemand toevallig ervaring met het laten verwijderen van de spiraal en zwanger worden?

Mijn NOD is +- 13 september.

Succes allemaal ??

@xxNH Ahh toch weer een teleurstelling hè! Ik ben vanochtend ongesteld geworden.. wel echt een korte cyclus 24 dagen. Maar idd op naar ronde 4 dan maar! Dacht eerst misschien innestelingsbloeding. Maar het is echt best aardig wat en rood bloed dus dan denk ik wel ongie... 

Hi Dames,
Hoe doen jullie het met alcohol drinken? Mijn eisprong is waarschijnlijk dit weekend.
Vanaf welke dag zou je starten met een ovulatietest?

Zolang ik niet zeker weet of ik zwanger ben, geniet ik nog van wat ik tijdens een zwangerschap niet meer mag. Dus ook een wijntje. Nou drink ik nooit heel veel maar heb afgelopen weekend wel een paar wijntjes op. 

Terug
Bovenaan