NOD september 2020

@mamaroosd ik zie een licht streepje hoor! Een vroege gefeliciteerd. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. En geen symptomen kan hè, dit is voor iedereen natuurlijk anders! 
Ik heb het deze maand eigenlijk heel goed los kunnen laten in vergelijking met vorige maand. Toen was ik heel erg gefocust op alles wat ik dacht te voelen. Nu heb ik dat niet. Spanning begint nu wat toe te nemen aangezien NOD de 23e is en dus erg dichtbij begint te komen. Ik durf geen early test te doen, bang voor teleurstelling. Ik wacht tot NOD of een dag later, mits ik niet ongesteld word. Ik heb wel gevoelige borsteb, maar dat heb ik voor de ongesteldheid ook wel eens, dus ik weet niet of dit nou perse een voorbode is voor wellicht een zwangerschap. We zullen zien!

Bedankt voor de felicitaties!
Vind het allemaal nog wel wat onwennig en spannend, eerder dit jaar heb ik een miskraam gehad waar we bij de 8 weken echo achter zijn gekomen. De verloskundige heeft destijds aangeven dat we bij een volgende zwangerschap eerder mochten komen voor een echo. Dus als ik dinsdag weer positief test en dit is duidelijker bel ik deze week de verloskundige om een afspraak te maken.
We gaan het afwachten! 

Die test ziet er goed uit Mamaroosd! Gefeliciteerd!!
Ik ben doorgegaan met ovulatietesten en nu heb ik vandaag op dag 27 van mijn cyclus een positieve test in handen. De 2 streepjes die ongeveer gelijk van kleur waren was dus niet positief. Betekend wel dat ik doorschuif naar NOD oktober.
Ben blij de piek toch nog gevonden te hebben! :)
https://www.mupload.nl/img/2x46ppru.jpg
Heel veel succes nog allemaal deze maand, hopen dat er nog veel positieve testen volgen!! 

@Lievemae ik heb al zeker 4 jaar mijn eigen cyclus (geen hormonale anticonceptie meer, alleen condoom) en deze is altijd super regelmatig. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt omdat ik wilde weten of mijn eisprong zo zou zijn, zoals mijn app het altijd voorspelt. Dit klopte precies! We hebben lekker rondom de eisprong geklust, dus we zullen zien. 

@mamaroosd voorzichtig gefeliciteerd... en lijkt mij ook het spannends na een miskraam om weet blij te gaan zijn. Waarschijnlijk mag je met 6 weken al langs komen. Zou fijn zijn voor je om je gerust te kunnen stellen. Hopelijk blijft het goed gaan
Ik moet nog een week wachten helaas

Terug
Bovenaan