NOD september 2020

Ine: verwachte mijn NOD 18/19.
Omeletje: 26/27 september
Gebruiker: 28 september
CherryBlossom: 28 september
Mama-Dtje: 28 september
Eefje 28 september 
Juliaa: 29 september 
ITVS: ? 30 september

Ik heb mezelf er nog even terug tussen gezet. Ik dacht mijn NOD te hebben 17/18 september. Toen een negatieve test gehad, maar sindsdien nog geen spoor van mijn menstruatie te bekennen. Morgenvroeg ga ik toch nog maar eens testen!

@gebruiker: op 2/9 was de ovulatietest het donkerste maar ben niet 100% overtuigd of die echt donkerder was. Dus ben blijven verder testen maar had maar testen tot 7/9 en deze waren allemaal lichter. Dus het kan ook later geweest zijn. Vandaar dat ik nu een week niet getest heb.
De vorige 4 cyclussen had ik een aantal dagen op voorhand wel wat bruine afscheiding en dat heb ik nu niet. Nu enkele dagen licht drukkende hoofdpijn en af en toe een wat zeurend gevoel thv schaambot. Maar wil ook nog ni te veel verwachten. Want al de vorige negatieve testen waren uiteraard een teleurstelling!

@temp jazeker mag je meekletsen, welkom!!

@gebruiker288 welkom! Is altijd heftig een miskraam ? hopelijk is het deze ronde raak! Wanneer wil je gaan testen?

@Astrid-lynn en @Gebruiker159 ik stem ook voor als ik overblijf! ☺️

@ine spannend!! Ben heel benieuwd morgen! 

Ik wilde eigenlijk zondag pas testen, maar mijn vriend is er zowat van overtuigd dat het raak is dus die vind dat ik morgen al moet testen. En zoveel druk had ik niet nodig dus nu ga ik morgenochtend testen ? Ik hou zelf in mn achterhoofd dat het ook nog te vroeg kan zijn dus dat ik waarschijnlijk een omo witte test krijg... maarja we zullen zien ☺️

Ohhh niet zo goede berichten dames?
@droommaarzacht: wat zonde zeg! Is denk ik een vroege miskraam geworden of mis gegaan met innesteling ofzo? Naar hoor. 

Hier nog steeds gevoelige borsten en soms wat steken. Dit voorspelt een menstruatie.. althans zo ging t vorige xen ook. En toch blijf ik hopen ? zal wel weer op niks uitlopen, weet niet zo goed meer wat ik voelde toen t wel raak was, ja vreselijk moe moe moe, mja dat voel ik elke maand in de laatste week. 

Spannend CherryBlossom en Ine!
Mijn man wil ook dat ik morgen ga testen dus misschien sluit ik morgen wel aan bij jullie ?

Terug
Bovenaan