J Juliaa sep 25, 2020 #625 Spannend! Succes meiden die morgenochtend gaan testen! Begint nu wel aan een eind te komen dit topic? Sterkte droommaarzacht! ?
Spannend! Succes meiden die morgenochtend gaan testen! Begint nu wel aan een eind te komen dit topic? Sterkte droommaarzacht! ?
D droommaarzacht sep 25, 2020 #629 Bedankt meiden! Ik ben zeer benieuwd morgenvroeg. Succes! Ik duim voor jullie!
J JustMeAngel sep 25, 2020 #630 @Astrid-lynn, zit nog op de wacht bank. Ben alleen onzeker over wanneer mijn NOD is, verwachtte vandaag maar negatieve vroege test en niet ongesteld... Dus als ik volgende week niet ongesteld ben ga ik weer testen!
@Astrid-lynn, zit nog op de wacht bank. Ben alleen onzeker over wanneer mijn NOD is, verwachtte vandaag maar negatieve vroege test en niet ongesteld... Dus als ik volgende week niet ongesteld ben ga ik weer testen!
P Poppy sep 26, 2020 #631 Alvast succes voor degene die dit weekend gaan testen! Ik duim voor jullie en lees zeker mee. Hopelijk zijn er positieve testen!
Alvast succes voor degene die dit weekend gaan testen! Ik duim voor jullie en lees zeker mee. Hopelijk zijn er positieve testen!