NOD tussen 18-25 maart

Hoi dames, inmiddels in de volgende ronde... en ik dacht, laat ik eens met ovulatietesten kijken wanneer mijn eisprong is, want dat heb ik nog niet geprobeerd. Nu is het rare dat ik dus net een positieve test had.. dat wil dus zeggen dat mijn eisprong binnen 24-48 uur er al is. Dat is wel extreem vroeg... mijn cyclus is altijd regelmatig, zo rond de 28 dagen. 25 maart ben ik ook paar daagjes licht ongesteld geweest. En nu dus al een positieve test. Dat kan toch niet??? Snap er niks van..
 
Stelvio ik had gister exact hetzelfde! Welke testen heb jij? Ik test normaal op dag 18 en nu was het op dag 12 al.
 
Trouwens, het kan ook nog zijn dat je zwanger bent hè, aangezien je licht ongesteld was. Dit kan ook innesteling zijn geweest.
 
He Bilu, ik heb de testen van sensitest. Ik probeer het morgen nog een keer, maar wel een beetje gek. Bij jou dus ook zo vroeg? 
Denk niet dat ik zwanger ben, maar dat kan ik van de week nog eventueel proberen, dan haal ik nog een test. Maar ik ben echt vier dagen licht ongesteld geweest, zolang duurt een innesteling toch niet? 
 
 
Terug
Bovenaan